کد خبر: 367266
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۵ ۱۶:۱۶:۰۰
| |

رحمانی فضلی، وزیر کشور در پاسخ به «اعتمادآنلاین»:

کارگروه‌های بحث سوخت بیایند و مفصل توضیح دهند و روشنگری کنند/ تاکنون 9122 برای انتخابات مجلس و 19 نفر برای خبرگان داوطلب شده‌اند

«عبدالرضا رحمانی فضلی» گفت: 9122 نفر تا الان در انتخابات مجلس و 19 نفر در انتخابات خبرگان ثبت‌نام کرده اند.

کارگروه‌های بحث سوخت بیایند و مفصل توضیح دهند و روشنگری کنند/ تاکنون 9122 برای انتخابات مجلس و 19 نفر برای خبرگان داوطلب شده‌اند
کد خبر: 367266
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۵ ۱۶:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور عصر امروز «جمعه» پس از بازدید از روند ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم و داوطلبان میان‌دوره ای مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران گفت: امروز گزارشی که دادند 9122 نفر تا الان در انتخابات مجلس و 19 نفر در انتخابات خبرگان ثبت‌نام کرده اند که نسبت به دوره قبل 15 تا 20 درصد افزایش داشته است.

به گزارش اعتمادآنلاین، او تاکید کرد: فرصت ثبت‌نام تا فردا و در زمان تعیین شده است.

عبدالرضا رحمانی فضلی گفت: تلاشمان این است که با همکاری شورای نگهبان حتی‌الامکان همه افراد در بررسی صلاحیت‌ها بررسی شوند و بررسی‌ها در حد چهار نهاد اصلی باشد. هیات اجرایی از فردا صبح آماده آغاز روند هستند.

او تصریح کرد: عدم احراز برای افکار عمومی قانع‌کننده نیست.

رحمانی فضلی در پاسخ به سوال اعتمادآنلاین مبنی بر اینکه با توجه به اعتراضات اخیر در جریان گرانی بنزین برای روشن شدن ابعاد این موضوع قرار است نشست خبری با خبرنگاران داشته باشید یا نه، گفت: تا الان سه بار توضیح داده‌ام و اگر لازم باشد باز هم توضیح می‌دهم.

او تاکید کرد: اعتقاد دارم باید افکار عمومی را در این حوزه از نظر اطلاعات و آگاهی‌هایی که می‌توان به آنها تقدیم کرد، قانع کنیم. چنین چیزی به ویژه با ابهام‌آفرینی‌ها و شبهه‌سازی‌هایی که الان در فضای مجازی و رسانه‌ای می‌شود حتما لازم است. باید همه عزیزانی که مسئول کارگروه‌های مختلف بودند این کار را بکنند. همان طور که قبلا هم گفتم چهار کارگروه برای بحث سوخت داشتیم. یک کارگروه اطلاع‌رسانی و تبلیغات بود که مسئولیت آن با صداوسیما بود. کارگروه انتظامات و امنیت بود که مسئول آن نیروی انتظامی است و بسیج، سپاه و اطلاعات به عنوان عضو آنجا هستند و کار می‌کنند. یک کارگروه به نام کارگروه فنی داشتیم که وزارت نفت مسئول آن بود. یک کارگروه هم در بحث فضای مجازی و اقدامات در آن فضاست که وزارت اطلاعات مسئول آن بود. بنده هم خودم چندین بار توضیح دادم و اگر لازم باشد که حتما هم لازم است باز هم در خدمت هستم.

رحمانی فضلی افزود: اما تقاضای من این است که ان‌شاءالله خود کارگروه‌ها بیایند و مفصل توضیح دهند و روشنگری کنند. از صداوسیما هم تقاضا دارم که حتما از دوستان تقاضا کند تا این کار را انجام دهند.

وزیر کشور درباره احتمال مهلت تمدید ثبت نام در انتخابات مجلس گفت: فکر نمی‌کنم این مهلت تمدید شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها