کد خبر: 364837
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۷ ۱۸:۵۵:۱۷
| |

کولیوند، رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس:

اجرای قانون مدیریت یکپارچه راهگشای بسیاری از مشکلات خواهد بود

محمدجواد کولیوند، رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، گفت: اجرای قانون مدیریت یکپارچه در کشور راهگشای بسیاری از کارها می تواند باشد.

اجرای قانون مدیریت یکپارچه راهگشای بسیاری از مشکلات خواهد بود
کد خبر: 364837
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۷ ۱۸:۵۵:۱۷

اعتمادآنلاین| محمدجواد کولیوند، رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، عصر پنجشنبه در شصت و چهارمین اجلاس مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان های کشور که در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: یکی از قوانین تازه تصویب شده در مجلس قانون مدیریت بحران است که در صورت وقوع حادثه ای خاص تا بیش از 98 درصد می تواند مدیریت یکپارچه ای برای امداد رسانی ایجاد کند.

وی افزود: یکی دیگر از موضوعاتی که در بحث شهرداری ها دنبال می شود درآمدهای پایدار است که می تواند شرایط خوبی برای اجرای پروژه های عمرانی ایجاد کند.

کولیوند، اصلاح قانون انتخابات شوراها و ارائه لایحه جامع انتخابات به مجلس را از دیگر برنامه های در دست اجرا عنوان کرد و گفت: باید برای همه انتخابات بک لایحه جامع داشته باشیم.

اجرای طرح شورایاری در استان های کشور دنبال می شود

رییس شورای عالی استان های کشور نیز در این جلسه از دنبال کردن اجرای طرح شورایاری در استان های مختلف کشور خبر داد.

مرتضی الویری افزود: لایحه درآمد پایدار برای اخذ درامدهای سالم و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز از دیگر مواردی است که دنبال می شود.

وی گفت: در راستای اجرای بهتر کارها ارتباط با دیوان عدالت اداری را برقرار کرده ایم چرا که در گذشته بسیاری از مصوبات ابطال می شده است که با این ارتباط می توان به رفع بسیاری از مشکلات امیدوار بود.

نبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها