گلمرادی، نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

قصد نداشتم به رئیس‌جمهوری توهین کنم/ مردم را غافلگیر کنیم و آنها را نامحرم بدانیم، از کوره در می‌روند/ مردم در مقابل دشمنان از نظام حمایت می‌کنند، اما پیگیر مطالبات‌شان از مجلس هستند

علی گلمرادی، نماینده مردم ماهشهر در مجلس، در توضیح انتقادات خود از رئیس‌جمهوری در نطق روز دوشنبه‌ هفته گذشته گفت: قصد نداشتم به رئیس‌جمهوری توهین کنم. حرف‌های من در صحن، دغدغه‌های مردمی بود که از مسئولان انتظار دارند با آنها صادق باشند. از طرفی در مقابل دشمنان از نظام حمایت می‌کنند و از سویی دیگر گلایه‌ها و نارضایتی خود را به مجلس منعکس می‌کنند.

قصد نداشتم به رئیس‌جمهوری توهین کنم/ مردم را غافلگیر کنیم و آنها را نامحرم بدانیم، از کوره در می‌روند/ مردم در مقابل دشمنان از نظام حمایت می‌کنند، اما پیگیر مطالبات‌شان از مجلس هستند
کد خبر: 363819
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ ۱۱:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ علی گلمرادی، نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، با اشاره به نطق روز دوشنبه خود در انتقاد از رئیس‌جمهوری که برخی آن را تندروی دانسته‌اند، گفت: باید دید چه کسانی این نطق را تندروانه می‌دانند. آن چیزی که باید مد نظر قرار گیرد این است که مجلس و نمایندگان آینه تمام‌نمای نظرات و انتظارات مردم هستند و باید با نگاه و نظر مردم در مجلس حاضر شوند.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز مردم بابت اتفاقاتی که اخیراً رخ داد نگران و ناراضی هستند و برای جلوگیری از سوءاستفاده مخالفان نظام به نفع نظام راهپیمایی می‌کنند و از طرفی هم گلایه‌ها و نارضایتی خود را به مجلس منعکس می‌کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس توضیح داد: حرف‌های من در صحن دغدغه‌های مردمی بود که انتظارت‌شان از مسئولان چیز دیگری است. مردم دوست دارند مسئولان با آنها صادق و دلسوز باشند و اگر محدودیت منابع که طبیعی است در شرایط تحریمی به آن دچار باشیم وجود دارد در این باره صادقانه با جامعه صحبت کنند.

گلمرادی اضافه کرد: اگر صادقانه با مردم حرف بزنیم در همه فشارهای اقتصادی با ما همراهی می‌کنند، ولی اگر غافلگیرانه با آنها برخورد کنیم و آنها را نامحرم بدانیم، از کوره در می‌روند و نگران و ناراحت می‌شوند و اعتمادشان به حاکمیت را از دست می‌دهند.

این نماینده مستقل مجلس دهم یادآور شد: امروز بزرگ‌ترین مشکل کشور که باید مورد توجه همه نهادهای سیاسی کشور قرار گیرد، صیانت از سرمایه‌های اجتماعی و اعتماد عمومی به نظام است. من در نطق خود واقعیت‌های کشور را بیان کردم و انتظارات مردم را به زبان آوردم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها