کد خبر: 363027
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۳ ۱۶:۱۵:۰۰
| |

در ویدئوتیتر «اعتمادآنلاین» ببینید:

چرا سرلشکر رشید به آمریکا هشدار داد؟

آن‌گونه که سایت «نورنیوز» تحلیل کرده: «قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) مرکز «عملیات مشترک کل نیروهای مسلح ایران» بوده و ماموریت آن غیرستادی و ناظر بر فرماندهی عملیات‌ آفندی و پدافندی در ابعاد سخت و نرم است، لذا این اظهارات بسیار مهم و جدی ارزیابی می‌شود.»

حجم ویدیو: 2.10M | مدت زمان ویدیو: 00:01:12 دانلود ویدیو
کد خبر: 363027
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۳ ۱۶:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سرلشکر غلامعلی رشید، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص)، در حاشیه رزمایش مدافعان آسمان ولایت 98، در سخنانی که رسانه‌ها آن را «هشدار به آمریکا» عنوان کردند، گفت: «آمریکا با اجتناب از رفتار اشتباه در منطقه خلیج فارس، نسبت به حفظ جان سربازان خود مسئولانه عمل کند.

نیروهای مسلح ما تهدیدات را دائماً ارزیابی کرده و در مقابل هرگونه تهدیدی از آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند.

برای جلوگیری از جنگ گفتار و ارسال پیام تنها کفایت نمی‌کند و به اقدام مناسب و رفتار مناسب نیاز است.»

آن‌گونه که سایت «نورنیوز» تحلیل کرده: «قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) مرکز «عملیات مشترک کل نیروهای مسلح ایران» بوده و ماموریت آن غیرستادی و ناظر بر فرماندهی عملیات‌ آفندی و پدافندی در ابعاد سخت و نرم است، لذا این اظهارات بسیار مهم و جدی ارزیابی می‌شود.

تحلیل شرایط منطقه و آرایش یگان‌های نظامی بیگانه، هیچ‌گونه نشانی از تهدید نظامی را تایید نمی‌کند، اما این هشدار به آمریکا مبین وجود تهدیدی با تاثیرات یک هجوم نظامی است.

به نظر می‌رسد تهدید مد نظر مربوط به برنامه‌ریزی و اقدامات آمریکا برای اعمال «جنگ موج چهارمی علیه ایران» و شرکای منطقه‌ای‌اش باشد.

بررسی ابعاد فعالیت رسانه‌هایی چون بی‌بی‌سی فارسی، من‌وتو، ایران اینترنشنال و مرکز اعتدال عربستان در هدایت این جنگ، این گمانه را کاملاً تایید می‌کند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها