کد خبر: 362684
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۱ ۱۱:۴۰:۱۶
| |

سید ناصر موسوی لارگانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

دستگاه قضایی در مسیر حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان مصمم است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، دستگاه قضایی در مسیر حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان مصمم است، گفت: مجلس با همکاری قوه قضاییه تلاش می‌کند حتی یک بنگاه اقتصادی هم به دلیل رکود و شرایط نامناسب اقتصادی تعطیل نشود.

دستگاه قضایی در مسیر حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان مصمم است
کد خبر: 362684
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۱ ۱۱:۴۰:۱۶

اعتمادآنلاین| سید ناصر موسوی لارگانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار اعضای فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس با حجت الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضاییه، بیان کرد: در جلسه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رئیس قوه قضاییه موضوعات مختلفی از جمله مشکلات و گرفتاری‌های ناشی از رکود و تورم با توجه به صحبت‌ها و تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با رونق تولید، مطرح و مورد بررسی قرار گفت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه با تمام قوا جهت اجرای فرامین مقام معظم رهبری در خصوص رونق تولید تلاش می‌کنیم، عنوان کرد: مجلس با همکاری قوه قضاییه تلاش می‌کند حتی یک بنگاه اقتصادی هم به دلیل رکود و شرایط نامناسب اقتصادی تعطیل نشود.

دستگاه قضایی در مسیر حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان مصمم است

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلوگیری از تعطیلی صد‌ها کارخانه و کارگاه با تلاش دستگاه قضایی، ادامه داد: حجت الاسلام رئیسی گزارشی را در خصوص کمک‌ها و تلاش‌های قوه قضاییه برای رفع موانع تولید و گرفتاری‌های تولیدکنندگان ارائه کرد. یقیناً دستگاه قضایی در مسیر حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان بسیار مصمم است.

عدم اطلاع رسانی دولت علت اصلی حاشیه‌های پیرامون افزایش قیمت بنزین بود

وی با اشاره به افزایش قیمت بنزین و مشکلات پیرامونی به وجود آمده، اظهار کرد: عدم اطلاع رسانی دولت در خصوص افزایش قیمت بنزین علت اصلی حاشیه‌های به وجود آمده است، چرا که در دولت قبل و زمان هدفمندی‌ یارانه‌ها افزایش قیمت بیشتری را در حوزه حامل‌های انرژی و بنزین داشتیم اما به دلیل اطلاع‌رسانی شفاف به هیچ عنوان شاهد اعتراضات مردمی و اینگونه مسائل نبودیم.

عزم جدی قوه قضاییه برای مبارزه با مفاسد اقتصادی

موسوی لارگانی تصریح کرد: مبارزه با مفاسد اقتصادی موضوع دیگری بود که در جلسه مذکور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و حجت الاسلام رئیسی تاکید کرد که هیچ حاشیه‌سازی باعث نمی‌شود از برنامه‌های خود برای مبارزه با فساد کوتاه بیاییم و عزم جدی برای برخورد با مفسدان اقتصادی داریم.

این نماینده مردم در مجلس دهم، جلسه نمایندگان مجلس با رئیس قوه قضاییه را بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود: در این جلسه تعداد زیادی از نمایندگان حضور داشتند و این حضور به دلیل دیدار با رئیس قوه قضاییه و بیان برخی از مشکلات منطقه‌ای و حوزه انتخابیه بود. نمایندگان در پایان جلسه از رئیس قوه قضائیه خواستند تا برای نشست با مجامع، فراکسیون‌ها و کمیسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی فرصت بیشتری اختصاص دهد تا در جریان مشکلات و مطالبات واقعی مردم قرار گیرد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها