کد خبر: 357700
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۴ ۱۲:۱۰:۴۸
| |

مصری در پاسخ به اعتراض یک نماینده:

اینطور نیست که اگر کسی عصبانی شود به او وقت صحبت کردن دهیم/ برخی به اسم اخطار قانون اساسی تذکر می دهند

عبدالرضا مصری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دوستان در حالی که تذکر دارند درخواست اخطار قانون اساسی می‌دهند و مسائل استانی و خارج از دستور را بیان می‌کنند. اینطور نیست که اگر کسی عصبانی شود به او وقت صحبت دهیم،

اینطور نیست که اگر کسی عصبانی شود به او وقت صحبت کردن دهیم/ برخی به اسم اخطار قانون اساسی تذکر می دهند
کد خبر: 357700
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۴ ۱۲:۱۰:۴۸

اعتمادآنلاین| ‌ کورش کرم پور حقیقی، امروز در بیان اخطاری به رئیس جمهوری، معاون اول رئیس جمهوری، رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر نیرو درباره تامین نشدن آب سدی در حوزه انتخابیه اش که سه سال از ساخت آن می گذرد، تذکر داد.

این نماینده پیش از بیان این تذکر، جلوی جایگاه هیئت رئیسه حاضر شد و با فریادهایی به نحوه مدیریت صحن به هیئت رئیسه اعتراض کرد. سپس به جایگاه هیئت رئیسه رفت و با قرار گرفتن در کنار صندلی عبدالرضا مصری که ریاست جلسه را بر عهده داشت، به فریادهای خود شدت داد به نحوی که کل مجلس ساکت شد اما مصری تنها به نگاهی به او بسنده کرد و ادامه روند جلسه را در پیش گرفت.

اعتراض کرم‌پور حقیقی به رعایت نکردن نوبت اخطار و تذکر نمایندگان توسط هیئت رئیسه بود.

پس از پایان تذکر این نماینده، مصری عنوان کرد: دوستان در حالی که تذکر دارند در خواست اخطار قانون اساسی می دهند و مسائل استانی و خارج از دستور را بیان می کنند.

نایب رئیس دوم مجلس گفت: خواهشمند است قانون و آیین نامه را رعایت کنید. اسم آقای کرم پور برای اخطار آمده بود و اینطور نیست که اگر کسی عصبانی شود به او وقت صحبت دهیم، اما این وقت حق شما بود. اخطار شما را وارد نمی دانم اما مساله درستی را مطرح کردید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها