کد خبر: 355719
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۷ ۱۴:۳۲:۲۸
| |

محمودی، نماینده مردم شهررضا در مجلس:

چرا امکانات لازم برای مدیریت بحران عادلانه توزیع نمی‌شود؟/ مسئولان استان اصفهان با دست خالی مشکلات ناشی از سیل فرودین ماه را مهار کردند

سمیه محمودی، نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس، با انتقاد از نحوه توزیع امکانات مورد نیاز جهت مدیریت بحران در کشور گفت: شهررضا به عنوان شهرستان معین در جنوب اصفهان از تجهیزات لازم جهت ارائه خدمات در زمان وقوع سیل بی‌بهره است.

چرا امکانات لازم برای مدیریت بحران عادلانه توزیع نمی‌شود؟/ مسئولان استان اصفهان با دست خالی مشکلات ناشی از سیل فرودین ماه را مهار کردند
کد خبر: 355719
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۷ ۱۴:۳۲:۲۸

اعتمادآنلاین| سمیه محمودی، نماینده مردم شهررضا در مجلس در مورد انتشار خبری از سوی سازمان امداد و نجات هلال احمر مبنی بر اینکه اصفهان از جمله 12 استانی است که در معرض خطر وقوع سیل ناشی از بارندگی قرار دارد، گفت: در فروردین ماه سال جاری در پی وقوع سیل خسارات زیادی به شهرستان‌های مختلف اصفهان وارد شد و در شرایط کنونی هم تعدادی از مناطق این استان از جمله شهررضا، دهاقان، سمیرم و فریدونشهر در معرض خطر وقوع سیل قرار دارند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: انتظار می‌رود که جمعیت هلال احمر امکانات مورد نیاز شهرستان‌های مختلف استان اصفهان که در معرض خطر وقوع سیل قرار دارند را تامین کند.

وی تصریح کرد: ما در آغاز سال جاری با مشکلات ناشی از سیل درگیر بودیم، اما میزان خسارات وارد شده به اندازه شیراز و شهرهای شمال و جنوب کشور نبود، چرا که توانستیم سیل را مهار کنیم، اما با مشکلات ناشی از نبود تجهیزات برای ارائه خدمات مواجه بودیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، اظهار کرد: ما از جمعیت هلال احمر خواسته بودیم تا تجهیزات لازم برای ارائه خدمات امداد و نجات را در اختیار مسئولان مدیریت بحران شهرستان‌های استان اصفهان قرار دهد، ضمن اینکه لازم است انبارها برای رفع مشکلات ناشی از وقوع سیل به‌روزرسانی شوند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، یادآورشد: بنده چندین جلسه با مسئولان جمعیت هلال احمر کشور داشتم و جزییات مشکلات موجود در حوزه مدیریت بحران در شهرستان‌های استان اصفهان را تشریح کردم.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم‌اکنون شهررضا به عنوان شهرستان معین در جنوب استان اصفهان انتخاب شده است، بنابراین باید تمام امکانات لازم برای مدیریت بحران را در اختیار داشته باشد تا مسئولان آن در صورت بروز مشکل بتوانند به سایر شهرستان‌های این استان نیز خدمات‌رسانی کنند، اما این مهم تاکنون محقق نشده است، بنابراین می‌طلبد که جمعیت هلال احمر برای رفع مشکلات ناشی از وقوع سیل امکانات مورد نیاز این بخش را به صورت عادلانه توزیع کند.

منبع:‌خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها