کد خبر: 355523
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۶ ۱۴:۲۱:۰۰
| |

سیداحمد علم الهدی:

حضرت فاطمه(س) عنصر فناور رسانه ای در توسعه دین بودند

نماینده ولی فقیه درخراسان رضوی با اشاره به نقش حضرت فاطمه در توسعه دین اسلام گفت: با توجه به موقعیت قهرمانی صدیقه اطهر در مورد تولید یک رسانه فراگیر متوجه خواهید شد رسالت یک رسانه و توسعه دین و یک عنصر فناور رسانه ای تا کجای قضیه باید مقاومت کند.

حضرت فاطمه(س) عنصر فناور رسانه ای در توسعه دین بودند
کد خبر: 355523
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۶ ۱۴:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| سید احمد علم الهدی عصر امروز در مراسم افتتاحیه نشست کشوری اهالی رسانه، فعالان و خادمیاران فضای مجازی که در مجتمع آموزشی امام رضا(ع) برگزار شد، گفت: امروز روز حساس تاریخ در جهان اسلام و روز تاریخ ساز زندگانی 250ساله مقام امامت و اهل بیت است.

نماینده ولی فقیه خاطر نشان کرد: جریان حرکتی ائمه در کل تاریخ از زندانی شدن 14ساله حضرت موسی بن جعفر(ع) تا مسموم شدن امام حسن(ع) مقابله با جریان طاغوت و انحرافی از خط اسلام بود از چنین روزی شروع شد و تا شهادت امام عسکری(ع) ادامه داشت.

وی ادامه داد: متاسفانه امروز در شیعه مورد توجه قرار نگرفته است، اگر دقت کنیم می توانیم راهبردهای عظیم سیاسی را از جریان ائمه استخراج کنیم که می توان گفت ائمه یک معلم عظیم سیاسی راهبرد ساز در جریان انقلاب اسلامی ما هستند.

علم الهدی خطاب به فعالان مجازی گفت: شما رسانه ای هستید، شما در موقعیت قهرمانی صدیقه اطهر در مورد تولید یک رسانه فراگیر متوجه خواهید شد رسالت یک رسانه و توسعه دین و یک عنصر فناور رسانه ای تا کجای قضیه باید مقاومت کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: گریه حضرت زهرا(س) گریه رسانه ای بود، اگر قرار است رسالت رسانه ای بودن به این قیمت تمام شود، باید ببینیم در برابر این تهاجمات رسانه ای علیه انقلاب تا کجا می توانیم مقاومت کنیم، حضرت زهرا(س) این گونه رسانه ای بود.

وی اظهار کرد: چیزی که برای ما اهمیت دارد تحلیل سیره ائمه(ع) و الگو گرفتن از آن ها است، اهمیت تمام عزاداری ها این است، باید برای امروزمان راهبرد بگیریم، تاریخ برای ما اهمیت ندارد، تمام سه ماه مظلومیت حضرت زهرا(س) راهبرد است.

علم الهدی اظهار کرد: اگر بنا شد یک جریان انحراف ساز برای جامعه به وجود بیاید هیچ چیز نمی تواند جلوی این انحراف را بگیرد، چندین سال پیش مردم در سقیفه نیز می گفتند ما رهبر دیکته شده نمی خواهیم، می خواهیم سرنوشتمان دست خودمان باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی متذکر شد: منطقی که امروز در جامعه ما برخی جریان های سیاسی غیر همسو سر می دهند و تا یک رهنمود خاصی از سوی رهبری ابلاغ می شود آن را به لحاظ دستور فردی می گذارند، این ها می خواهند روی مردم عملیات روانی اجرا کنند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها