کد خبر: 351742
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۰۹:۰۶:۴۸
| |

سید اسماعیل موسوی، دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور:

تاکنون بیش از یک هزار نفر از دست‌اندرکاران انتخابات آموزش دیده‌اند

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: طی شش دوره آموزشی برگزار شده در مشهد مقدس برای آموزش مجریان و دست اندرکاران انتخابات، تاکنون بیش از یک هزار نفر از دست اندرکاران انتخابات آموزش دیده‌اند.

تاکنون بیش از یک هزار نفر از دست‌اندرکاران انتخابات آموزش دیده‌اند
کد خبر: 351742
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۰۹:۰۶:۴۸

اعتمادآنلاین| سید اسماعیل موسوی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور که در پایان دهمین جلسه ستاد انتخابات کشور سخن می گفت، بیان کرد: شش دوره برنامه های آموزشی تخصصی مجریان و دست اندرکاران انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری در مشهد مقدس برگزار شده است.

وی افزود: تاکنون 176 نفر از رؤسا و اعضای ستاد انتخابات استان ها، 252 نفر از فرمانداران و 363 نفر از بخشداران بخش های مستقل، تحت آموزش قرار گرفته و با موفقیت آزمون های تخصصی مبتنی بر قوانین و آیین نامه انتخابات را پشت سر گذاشته اند.

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور هم چنین گفت: برای اولین بار، بیش از 250 نفر از رؤسای هیأت های بازرسی استان ها و شهرستان ها نیز به صورت منسجم در دوره های آموزشی شرکت کرده و با شرح وظایف، مسؤولیت ها و اختیارات بازرسی آشنا شده اند.

موسوی در پایان ضمن اشاره به تشکیل مستمر و منظم جلسات ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: این جلسات با هدف بسیج امکانات در وزارت کشور و دستگاه های اداری و اجرایی و برنامه ریزی دقیق به منظور برگزاری باشکوه انتخابات تشکیل می شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها