کد خبر: 351185
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ ۱۵:۱۳:۰۵
| |

خجسته، نایب‌ رئیس کمیسیون اصل نود مجلس:

ارتقاع مدارک تحصیلی معلمان ضروریست

امیر خجسته، نایب‌ رئیس کمیسیون اصل نود مجلس، با اشاره به مصوبه مجلس برای اعمال مدارک تحصیلی بالاتر معلمان گفت: معلمان نیاز دارند تا اطلاعاتشان را دائما بروز کنند و به همین خاطر ضرورت دارد تا بر اساس آموزش‌های آنان مدارکشان نیز ارتقاع یابد.

ارتقاع مدارک تحصیلی معلمان ضروریست
کد خبر: 351185
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ ۱۵:۱۳:۰۵

اعتمادآنلاین| امیر خجسته، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مصوبه مجلس برای اعمال مدرک تحصیلی بالاتر فرهنگیان گفت: اعمال مدرک تحصیلی بالاتر برای فرهنگیان که تا پیش از این با محدودیت غیره عادلانه ای همراه بود در صحن علنی مجلس امروز به بحث گذاشته و مصوب شد.

وی افزود : دولت قبلاً در قانون مدیریت خدمات کشوری بحث ادامه تحصیل را محدود کرده بود اما ارتقای مدرک تحصیلی برای کارمندان دولت به ویژه فرهنگیان اگر در راستای تخصص کاری آنها باشد باعث بالا رفتن کیفیت خدمات رسانی و عیار دستگاه های اجرایی میشود.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به اینکه فرهنگیان سالهاست نسبت به اعمال نشدن مدرک تحصیلی بالاتر معترض هستند و در همین راستا تعداد زیادی از نمایندگان به دنباله رفع موانع موجود در این قانون بودند، اظهار داشت: خوشبختانه پیگیری ها باعث شد این موضوع پس از طرح و تصویب در کمیسیون در جلسه علنی امروز مجلس مصوب شود.

خجسته خاطرنشان کرد: فرهنگیان نیاز اساسی دارند تا دائم اطلاعات خود را به روز کرده، مطالعه و تحقیق داشته باشند بنابراین ضروری است بر اساس میزان آموزش های ضمن خدمت و یا دانشگاهی ، مدرک آنها هم ارتقا یابد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها