کد خبر: 350990
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ ۱۰:۲۲:۰۳
| |

امیر کریم چشک، رئیس بازرسی نیروی زمینی ارتش:

نیروی زمینی ارتش در بهترین وضعیت آمادگی قرار دارد

امیر کریم چشک، رئیس بازرسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه امروز امنیت در بهترین شرایط خود قرار دارد، گفت: شرایط خوبی در نیروی زمینی ارتش داریم و نیروی زمینی با تمام قدرت و چابک برای دفاع از مرزها و حفظ تمامیت ارضی آماده است.

نیروی زمینی ارتش در بهترین وضعیت آمادگی قرار دارد
کد خبر: 350990
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ ۱۰:۲۲:۰۳

اعتمادآنلاین| امیر کریم چشک، صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران 50 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، گفت: شهدا با نثار جان خود به ما عزت، عظمت، استقلال و اقتدار بخشیده‌اند.

وی به همایش بزرگ اربعین حسینی و استقبال پرشور مردم از این همایش عظیم اشاره کرد و بیان داشت: این ایام باید پاس داشته شود و از لحظه لحظه آن حداکثر استفاده را ببریم.

رئیس بازرسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدید از مرز و دیدار با سربازان امینت‌ساز را از مهم‌ترین اهداف سفر خود به استان خراسان‌جنوبی ذکر کرد و افزود: همه ما در راستای ایجاد امنیت تلاش می‌کنیم که به برکت هدایت‌های فرماندهی کل قوا وجود دارد.

چشک با اعلام اینکه امروز امنیت در بهترین شرایط خود قرار دارد، تبیین کرد: فرمانده نیروی زمینی افسری ولایی و پا در رکاب بوده که در راستای منویات رهبری تلاش‌های زیادی داشته و نیروی زمینی را با طرح‌های برگرفته از منویات رهبری در حوزه‌های خدمات‌رسانی، معیشت و آمادگی رزمی رقم زده و تدوین کرده‌ است.

وی با تأکید بر اینکه شرایط خوبی در نیروی زمینی ارتش داریم، مطرح کرد: نیروی زمینی با تمام قدرت و چابک برای دفاع از مرزها و حفظ تمامیت ارضی آماده است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها