کد خبر: 349597
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۰۹:۳۳:۱۰
| |

جاسمی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:

قرارگاه خاتم‌الانبیاء سهم نهادهای دیگر را در پالایشگاه آناهیتا خرید/ راه اندازی پالایشگاه آناهیتا تا 250 هزار شغل را ایجاد می‌کند

قاسم جاسمی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در چند ماه آینده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا پروژه راه اندازی پالایشگاه آناهیتا را آغاز می‌کند که راه اندازی این پالایشگاه تا 250 هزار شغل را ایجاد می‌کند.

قرارگاه خاتم‌الانبیاء سهم نهادهای دیگر را در پالایشگاه آناهیتا خرید/ راه اندازی پالایشگاه آناهیتا تا 250 هزار شغل را ایجاد می‌کند
کد خبر: 349597
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷ ۰۹:۳۳:۱۰

اعتمادآنلاین| سیدقاسم جاسمی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص راه اندازی پالایشگاه آناهیتا کرمانشاه، گفت: با توجه به جلسات متعددی که در چند سال اخیر برگزار شد، از زمان فرماندهی سردار عبداللهی در قرار گاه سازندگی خاتم الانبیاء، بنا بر این بود که با همکاری و تعامل وزارت نفت، پالایشگاه نفت کرمانشاه در فضایی تعاملی راه اندازی شود.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پس از آنکه سردار محمد به فرماندهی این قرار گاه رسید، بازهم تلاش کردیم تا راه اندازی پالایشگاه کرمانشاه توسط قرارگاه دنبال شود، پس از رایزنی‌های فراوان با مسئولان مختلف مقرر شد تا قرار گاه سازندگی خاتم الانبیاء راه اندازی این پروژه را برعهده گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: جلسات فراوانی با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، مقامات و مسئولان کشوری صورت گرفته تا این پروژه مهم استان کرمانشاه هر چه سریعتر اجرائی شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس در تشریح اقداماتی که برای اجرائی شدن این پروژه طی شده است، افزود: این پروژه باید توسط شستا و صندوق بازنشستگی انجام می‌شد زیرا حدود 30 درصد از مالکیت این پروژه به نام شستا بود و بیش از 30 درصد آن متعلق به صندوق بازنشستگی و وزارت نفت بود، اما با رایزنی‌های صورت گرفته قرارگاه خاتم‌الانبیاء سهم نهادهای دیگر را خریداری کرد و سپس پالایشگاه آناهیتا راه اندازی شود.

جاسمی با بیان اینکه پس از اتمام ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا پروژه ساخت پالایشگاه آناهیتا را راه اندازی می‌کند، ادامه داد: اقدامات اداری لازم انجام شده و ساخت و ساز پالایشگاه آناهیتا در چند ماهه آینده شروع به کار می‌کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در توافقات انجام شده مقرر شد تا در مدت زمانی 3 ساله این پالایشگاه راه اندازی شود و از 5 هزار تا 250 هزار نفر اشتغال زایی می‌کند.

منبع:‌خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها