کد خبر: 348900
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۵ ۱۱:۵۳:۰۵
| |

علی اسدی کرم، نماینده مردم شهر بابک در مجلس:

کشورهای منطقه به این درک برسند که با کمک هم مشکلات منطقه را حل کنند

علی اسدی کرم، نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر این که حضور بیگانگان در منطقه چیزی جز ناامنی و بی‌ثباتی به دنبال ندارد اظهار کرد: هر چه زمان جلو می‌رود کشورهای منطقه آگاه می‌شوند که تکیه بر بیگانگان اشتباه است.

کشورهای منطقه به این درک برسند که با کمک هم مشکلات منطقه را حل کنند
کد خبر: 348900
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۵ ۱۱:۵۳:۰۵

اعتمادآنلاین| علی اسدی کرم، نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور جلسه علنی امروز گفت: ملت ایران با وحدت در کنار مسوولان نظام توانستند فشار حداکثری جنگ اقتصادی استکبار را به شکست بکشانند؛ اکنون نظام جمهوری اسلامی ایران دستی برتر در منطقه دارد. هر چه زمان جلو می‌رود کشورهای منطقه که نوکری آمریکا را می‌کنند آگاه می‌شوند که تکیه بر بیگانگان اشتباه است. حضور بیگانگان در منطقه به منزله افزایش ناامنی و بی ثباتی است و موجب می‌شود منابع منطقه به غارت برود. کشورهای منطقه باید به این درک برسند که باید با کمک هم مشکلات منطقه را حل کنند.

وی افزود: شهربابک گنجینه‌ای از منابع طبیعی و مدنی است و دارای پیشینه تاریخی 12 هزار ساله است که در کنار نیروی انسانی تحصیل کرده عظیم می‌تواند در جهت حل مشکلات اقتصادی و بیکاری قدم‌های مثبتی را بردارد. در راستای محقق شدن شعار سال با استفاده از حداکثری از تمام ظرفیت‌های شهرستان موفقیت‌های شاخصی را به دست آوردیم.

نماینده مردم شهر بابک در پایان با اشاره به برخی مباحث حوزه انتخابیه خود اظهار کرد: وزیر کشور به حل اختلافات مرزی شهرستان با استان‌های مجاور توجه کند. وزیر راه به برطرف کردن مشکلات راه‌های روستایی شهرستان اهتمام بورزد. وزیر نیرو به انتقال آب شرب به برخی از مناطق حوزه انتخابیه که در این حوزه دارای مشکل هستند توجه کند. وزیر بهداشت توجه کند که چرا شهرستان‌های مانند شهر بابک دارای کمبود پزشک متخصص و کمبود امکانات پزشکی است و مردم نسبت به ارائه خدمات پزشکی گلایه دارند؟ وزیر آموزش و پرورش نیز به موضوع رتبه بندی فرهنگیان توجه کرده و این موضوع را که بیمه تکمیلی آنها هزینه‌های آنها را به خوبی پوشش نمی‌دهد اقدام لازم را انجام دهد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها