کد خبر: 348824
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۵ ۰۹:۵۸:۴۶
| |

سرلشکر صفوی، مشاور عالی فرمانده کل قوا:

تیر و سنگ هم از آسمان ببارد، عاشقان حسین نمی‌هراسند

سرلشکر صفوی، مشاور عالی فرمانده کل قوا، با اشاره به تحولات چند روز گذشته در کشور عراق، گفت: می‌خواهند مردم را بترسند که به راهپیمایی اربعین نروند، اگر تیر و سنگ از آسمان ببارد، عاشقان حسین نمی‌هراسند.

تیر و سنگ هم از آسمان ببارد، عاشقان حسین نمی‌هراسند
کد خبر: 348824
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۵ ۰۹:۵۸:۴۶

اعتمادآنلاین| سرلشکرسید یحیی رحیم‌ صفوی، مشاور عالی فرمانده کل قوا، صبح امروز در هشتمین گردهمایی موسسات حفاظتی و مراقبتی در ستاد ناجا ضمن گرامیداشت هفته ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی در چند سال گذشته، تبدیل به یک نیروی مقتدر، هوشمند و کارآمد در منطقه غرب آسیا شده، گفت: این نیرو آمادگی دارد به نیروهای سایر کشورها، آموزش دهد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا افزود: امروز جوانان افتخار می‌کنند در نیروی انتظامی پذیرفته شوند، جوانان نیروی انتظامی را یک نیروی کارآمد، مردم‌دار و در برخورد با مجرمان بسیار با صلابت و مقتدر می‌شناسند.

وی با اشاره به حرکت عظیم راهپیمایی اربعین، تصریح کرد: اگر ناامنی را چند روز در کشور عراق ایجاد کردند، می‌خواهند مردم را بترسانند که به راهپیمایی اربعین نروند، اما اگر تیر و سنگ هم از آسمان ببارد، عاشقان حسین نمی‌هراسند.

رحیم صفوی خاطرنشان کرد: امنیت برخی کشورها به یک معمای امنیتی تبدیل شده، پلیس فرانسه با آن ابرقدرتی نتوانسته اعتراضات را در 54 هفته اخیر در این کشور کنترل کند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها