کد خبر: 348788
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۵ ۰۹:۱۹:۵۱
| |

محمد خالدی، نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس:

کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مشکل لردگان را بررسی می‌کند

محمد خالدی، نماینده مردم شهرستان های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی، گفت: با تصمیم هیئت مدیره مجلس کمیسیون بهداشت و درمان مشکل لردگان را بررسی و کنکاش می کند.

کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مشکل لردگان را بررسی می‌کند
کد خبر: 348788
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۵ ۰۹:۱۹:۵۱

اعتمادآنلاین| محمد خالدی، نماینده مردم شهرستان های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی، گفت: تجمع روز شنبه مردم شهرستان لردگان قانونی نبود و به دنبال مطالبه مردم از مسیر قانونی هستیم.

وی با اشاره به دیدار روز جمعه هفته گذشته با مردم روستای چنار محمودی، افزود: در این دیدار قرار شد تا از هیئت رئیسه مجلس دستوری مبنی تهیه گزارشی از سوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در خصوص کنکاش و کشف دلایل و عوامل معضل بوجود آمده در روستای چنارمحمودی و نیز تخلفات و سوء مدیریت های صورت گرفته تهیه و برای تصمیم گیری آتی به صحن مجلس ارائه شود که با همکاری نمایندگان مجلس این دستور گرفته شد.

خالدی با تاکید بر اینکه تلاش می شود تشخیص و درمان بیماری، بیماران رایگان باشد، تصریح کرد: این موارد را به نمایندگی از مردم روستای چنار محمودی دنبال می کنم و هر گونه تجمع و اعتراض به این شکل قانونی و پذیرفتنی نیست و موضوع را دشوارتر می کند.

وی بیان کرد: بسیاری افرادی که روز شنبه میان مردم حضور یافتند و موجب آسیب شدند از خارج شهرستان لردگان بودند که قطعا این همه آسیب زدن خارج از حیطه مردم شریف شهرستان لردگان است که در گزارشات دقیق در آینده این امر مشخص خواهد شد که این موارد توسط دشمن برای آسیب زدن به نظام برنامه ریزی شده بود و کاری پسندیده نبود.

خالدی اظهار داشت: اصرار این است که رئیس جمهور تیمی از دو وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به چنار محمودی بفرستد و موضوع بررسی شده تا علل مشخص شود و مقصران اصلی محاکمه شوند.

نماینده مردم شهرستان های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امید است در این اتفاقات رخ داده، مصیبت و گرفتاری مردم روستا که اکنون بیمار هستند، گم نشود.

وی بیان کرد: اکنون شهرستان لردگان آرام است و باید به سمت یک شیوه تخصصی در حوزه بهداشت برای حل موضوع رفت.

طرح سئوال از وزیر بهداشت در خصوص روستای چنار محمودی

خالدی پیش تر در کانال خبری شخصی خود از طرح سئوال از وزیر بهداشت در خصوص روستای چنار محمودی خبر داد.

در شرح سئوال نماینده مردم لردگان در مجلس آمده است: هفته گذشته برای روستای چنار محمودی مسئله بسیار مهمی پیش آمد. مورد را طی تماس تلفنی( چندین بار) منتقل و درخواست اعزام گروه ویژه تخصصی برای کمک و مساعدت به مردم و تقویت روحیه مردم و دادن آرامش به این مردم نجیب به عنوان بهترین راهکار پیشنهاد گردید و شما هم پذیرفتید اما متاسفانه نه تنها کار قابل قبولی انجام نشد. مضاف بر این موضوع با نشر نامه ای که دارای عبارات نامناسب و نامطلوب و همچنین مصاحبه ای غیر ضروری باعث جریحه دار شدن احساسات مردم مومن آن منطقه گردید وباعث افزایش نگرانی بیشتر مردم شده است آیا به این موضوع و تبعات آن فکری شد؟

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها