کد خبر: 347397
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ ۱۷:۳۰:۱۱
| |

امین حسین رحیمی، معاون پارلمانی و مجلس قوه قضاییه:

حل و فصل مشکلات مردم با استفاده از معتمدان مورد تاکید است

امین حسین رحیمی، معاون پارلمانی و مجلس قوه قضاییه، گفت: رییس این قوه بر حل و فصل مشکلات مردم با استفاده از معتمدان و ریش سفیدان تاکید دارد و این موضوع مورد توجه است.

حل و فصل مشکلات مردم با استفاده از معتمدان مورد تاکید است
کد خبر: 347397
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ ۱۷:۳۰:۱۱

اعتمادآنلاین| امین حسین رحیمی، معاون پارلمانی و مجلس قوه قضاییه، روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان پارسیان گفت: ایجاد صلح و سازش، پیشگیری از اطاله دادرسی در پرونده ها و احقاق حق از جمله مهمترین راهبردهای قوه قضاییه است که باید با تلاش و همدلی هر چه بیشتر اجرایی شود.

وی تاکید کرد: بسیاری از مشکلات و پروندههای قضایی را می توان با صلح و سازش حل کرد و باید در این خصوص توجه بیشتری صورت گیرد.

معاون پارلمانی و مجلس قوه قضاییه تصریح کرد: تعامل قوای سه گانه با حفظ حدود اختیارات موجب کارآمدی نظام می‌شود.

رحیمی در بخش دیگری از صحبتهای خود افزایش اعتماد مردم به نظام و دستگاه قضایی را نیز از اولویت های مهم دستگاه قضایی عنوان کرد و گفت: برای حل مشکلات باید با همدلی و تعامل هر چه بیشتر تلاش کنیم.

وی با اشاره به ترکیب جمعیتی در مناطق مختلف هرمزگان از جمله شهرستان پارسیان که متشکل از شیعه و سنی است، گفت: دشمن همواره سعی در ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی دارد و از همین رو باید همواره نسبت به توطئه های دشمنان هوشیار بود و اجازه نداد که به اهداف شوم خود دست یابد.

شهرستان پارسیان در 500 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها