کد خبر: 347064
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ ۰۸:۵۸:۵۰
| |

جاسمی عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی:

مرز خسروی امنیت کافی برای تردد زائران اربعین را دارد

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: مرز خسروی از لحاظ نزدیک بودن به عتبات عالیات جزء ممتازترین پایانه های مرزی محسوب شده و از دیرباز این مرز تنها مسیر رفت و آمد زائران به کشور عراق بوده است.

مرز خسروی امنیت کافی برای تردد زائران اربعین را دارد
کد خبر: 347064
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ ۰۸:۵۸:۵۰

اعتمادآنلاین| سیدقاسم جاسمی عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره به وضعیت پایانه مرزی خسروی در آستانه ایام اربعین حسینی، گفت: خوشبختانه در ماه‌های اخیر اقدامات خوبی برای تقویت زیرساخت های پایانه مرزی صورت گرفته و در شرایط کنونی این پایانه آماده پذیرایی از زائران حسینی است.



ظرفیت پایانه مرزی خسروی برای ورود و خروج یک میلیون زائر اربعین

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس گزارش های ارائه شده، پایانه مرزی خسروی ظرفیت ورود و خروج یک میلیون نفر را دارد که با این میزان، قطعا بخش اعظمی از بار ترافیکی زائران در مرزهای دیگر از جمله مهران و شلمچه کاهش پیدا خواهد کرد.

مرز خسروی در بهترین شرایط برای سفر زائران اربعین است

وی گفت: مردم استان کرمانشاه در ماه های اخیر تمام تلاش خود را برای ارتقای سطح امکانات جهت پذیرایی از زائران اربعین انجام داده اند و مرز خسروی در بهترین شرایط برای سفر زائران اربعین قرار دارد.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: مرز خسروی از نظر نزدیک بودن به عتبات عالیات جزء ممتازترین پایانه های مرزی محسوب می شود و از دیرباز این مرز تنها مسیر رفت و آمد زائران به کشور عراق بوده است.

مرز خسروی امنیت کافی برای تردد زائران اربعین را دارد

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: در چند وقت اخیر برخی موضوعات مطرح شده، مبنی بر اینکه مرز خسروی امنیت کافی برای تردد زائران اربعین را ندارد، اما این مسئله به هیچ وجه صحیح نیست و مسیر تردد زائران کاملا امن بوده و دارای امکانات لازم است.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها