کد خبر: 346890
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۹ ۱۳:۵۸:۱۳
| |

قاسم میرزایی نیکو، نماینده فیروزکوه در مجلس مطرح کرد؛

اشتغال زایی پروژه گردشگری «روستای امین آباد» فیروزکوه برای700 نفر

قاسم میرزایی نیکو، نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، گفت: پروژه گردشگری «روستای امین آباد» فیروزکوه برای 700 نفر ایجاد اشتغال می کند.

اشتغال زایی پروژه گردشگری «روستای امین آباد» فیروزکوه برای700 نفر
کد خبر: 346890
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۹ ۱۳:۵۸:۱۳

اعتمادآنلاین| قاسم میرزایی نیکو، نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که تخلفاتی در پروژه گردشگری فیروزکوه مشاهده نکرده ام، گفت: کمیسیون اصل 90 فارغ از همه مسائل به طور ریز به پرونده این پروژه رسیدگی کرده است، البته ممکن است، فردی تخلفاتی داشته باشد، اما مجموعا این پروژه در جهت رونق تولید و فضای کسب و کار است.

وی با بیان این که در سال رونق تولید برخی دست به دست هم داده اند، تا این پروژه به سرانجام نرسد، گفت: باید همه با هم کمک کنیم، تا این پروژه اجرا شود، این پروژه در یک روستا ایجاد اشتغال برای 700 نفر می کند، که می تواند، میزان بیکاری منطقه را متحول کند.

نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: یک سوم تردد خودروها به سمت شهرهای مختلف آن منطقه از محور روستای «امین آباد» عبور می کند و این پروژه می تواند بسیار مورد استقبال قرار بگیرد.

وی افزود: من از دادستان فیروزکوه درخواست کردم، که از پروژه بازدید کند و این پروژه متوقف نشود و توسط افرادی با نظر دستگاه قضایی کار جلو برود، تا بررسی های لازم توسط دستگاه قضایی صورت بگیرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها