کد خبر: 345887
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۷ ۰۸:۵۹:۱۹
| |

شهروز برزگر، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

با هر تحرکی که باعث برهم زدن اتحاد در آذربایجان غربی شود برخورد جدی می کنیم

شهروز برزگر، عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی، گفت: وحدت و همدلی نیاز اصلی پیروزی در جنگ اقتصادی است.

با هر تحرکی که باعث برهم زدن اتحاد در آذربایجان غربی شود برخورد جدی می کنیم
کد خبر: 345887
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۷ ۰۸:۵۹:۱۹

اعتمادآنلاین| شهروز برزگر، عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی، در ششمین جلسه شورای اداری آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: جنگ اقتصادی به مراتب سخت تر از جنگ نظامی است بنابراین اتحاد و وحدت نیاز اصلی پیروزی در جنگ سخت اقتصادی حاکم بر کشور است.

برزگر با اشاره به ایجاد امنیت تصریح کرد: ایران در شعاع بیش از هزار کیلومتر از مرزهای خود تولید امنیت می کند و نخواهد گذاشت دشمن امنیت کشور را خدشه دار کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بااشاره به اینکه برای پیروزی در جنگ اقتصادی باید به مدیران اختیار تام داده شود خاطرنشان کرد: دشمن با راه اندازی تروریسم اقتصادی در پی صدمه زدن به کشور است باید در این شرایط همه مسئولان و مردم در مسیر قانون با اتحاد وهمدلی حرکت کنند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی بااشاره به اینکه آذربایجان غربی دارای ترکیب جمعیتی خاص است که یک فرصت ارزشمند برای توسعه محسوب می شود یاد آور شد: با هرگونه تحرکی که باعث برهم زدن اتحاد استان شود برخورد جدی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: آذربایجان غربی امن ترین استان در کشور بوده و به کسانی که آهنگ تجزیه استان را دارند گوشزد می کنیم که ترکیب فعلی استان غیر قابل برهم زدن بوده و همه این آهنگ ها طبل توخالی انتخاباتی است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها