کد خبر: 344060
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ ۰۰:۴۳:۳۳
| |

اولادقباد، نماینده مردم تهران در مجلس:

اخلالگران اقتصادی که با رانت به مقام رسیدند، پاسخگوی خون شهدا باشند/ امیدوارم مدارس ما به‌سوی مهارت‌آموزی پیش روند

فریده اولادقباد، نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: اخلالگران اقتصادی که با رانت به مقام رسیدند پاسخگوی خون شهدا باشند.

اخلالگران اقتصادی که با رانت به مقام رسیدند، پاسخگوی خون شهدا باشند/ امیدوارم مدارس ما به‌سوی مهارت‌آموزی پیش روند
کد خبر: 344060
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ ۰۰:۴۳:۳۳

اعتمادآنلاین| فریده اولادقباد، نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، در جمع دانش‌آموزان و مسئولان آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر گفت: اخلالگران اقتصادی که با رانت به مقام رسیدند پاسخگوی خون شهدا باشند.

اولاد قباد با اشاره به اینکه از قوه قضائیه می‌خواهم برخورد جدی با این اخلالگران اقتصادی داشته باشد گفت: علت فاصله افتائن میان مردم و حاکمیت همین احلال گران هستند که باید مجارات شوند.

وی در ادامه بیان داشت: دغدغه خانواده معظم شهدا نیز این روزها امنیت، آسایش و سلامت اقتصادی کشور است و امروز همه مردم و مسئولین و تک تک افراد جامعه مدیون خون پاک شهدا هستند که از جان مایه گذاشتند و در صحنه های دفاع مقدس درخشیدند و حتی وجبی از خاک کشور را به دشمن ندادند تا ما در امنیت به سر ببریم.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی خطاب به دانش آموزان عنوان داشت: دانش آموزان باید از زمانی که در اختیارشان گذاشته شده است به نحو احسنت بهره مند شوند و تا می توانند به کسب علم و دانش و مهارت بپردازند.

اولادقباد با تاکید بر اینکه همه دانش آموزان باید به مهارت آموزی روی بیاورند گفت: امیدوارم مدارس ما به‌سوی مهارت‌آموزی پیش روند و در این راستا نیازمند آموزش مهارت‌های اساسی زندگی و نشاط اجتماعی برای دانش‌آموزان هستیم.

وی در خصوص نشاط میان دانش آموزان نیز بیان داشت: تفاهم‌نامه‌ای در خصوص ورزش بین وزارت ورزش و آموزش و پرورش منعقد شده تا دانش‌آموزان بتوانند از سالن‌های ورزشی به‌راحتی استفاده کنند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها