کد خبر: 344039
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۱ ۱۹:۳۹:۱۰
| |

پیام الیاس حضرتی، نماینده مردم تهران در مجلس، به مناسبت آغاز سال تحصیلی

حضرتی در یادداشتی نوشت: امید آن داریم تا با تلاش و یکپارچگی و اراده و انسجام ملی و مشارکت همگانی، نهال سبز مهربانی و شجاعت و مسئولیت‌پذیری را در باغچه‌های تعلیم و تربیت بپرورانیم.

پیام الیاس حضرتی، نماینده مردم تهران در مجلس، به مناسبت آغاز سال تحصیلی
کد خبر: 344039
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۱ ۱۹:۳۹:۱۰

اعتمادآنلاین| الیاس حضرتی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید نوشت: به نام خداوند زیبایی‌ها، در این پاییز و هنگامه مهر که آغاز بهار پویایی و رویش خرد در مدارس است و نسیم، نفس‌های معطرش را در هر کوی و برزن ایران‌مان می‌پراکند و صدای خنده بچه‌ها شنیده می‌شود و کلاس‌های درس آغوش گشوده‌اند تا دانش‌آموزان عزیزمان را پذیرا باشند، آغاز این سفر علمی و معنوی را به تمامی معلمان گرامی و فرزندان برومند این آب و خاک و مادران و پدران همراه و همگام با مدرسه و تمامی نقش‌آفرینان تبریک و تهنیت عرض نموده و سر تعظیم در برابر تمام کسانی که چگونه اندیشیدن و شکوفا کردن استعدادها و خلاقیت‌ها و کسب مهارت‌های زندگی را در وجود کودکان و نوجوانان عزیز متبلور می‌سازند فرود می‌آوریم و برایشان توفیقات روزافزون از درگاه احدیت مسألت داریم.

به گزارش اعتمادآنلاین ، قائم‌مقام حزب اعتمادملی در ادامه افزود: امید آن داریم تا با تلاش و یکپارچگی و اراده و انسجام ملی و مشارکت همگانی، نهال سبز مهربانی و شجاعت و مسئولیت‌پذیری را در باغچه‌های تعلیم و تربیت بپرورانیم.

باشد که عشق و معرفت در دانش‌آموزان‌مان نهادینه گردد و انسان‌هایی متعالی با فضایل اخلاقی و علمی و پدیدآورنده تغییر و تحول و به منظور دستیابی به توسعه همه‌جانبه و پایدار تحویل جامعه گردد.

این مهم محقق نمی‌گردد مگر با توانمندسازی دانش‌آموزان برای زندگی فردی و اجتماعی. بوی خوش آموختن الفبای سبز هستی گوارای وجودتان باد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها