کد خبر: 343983
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۱ ۱۷:۱۰:۳۸
| |

فرهاد تجری مطرح کرد:

آمادگی کامل مرز خسروی برای پذیرایی از زائرین اربعین حسینی (ع)

نماینده مردم قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی، خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی (ع) را افتخار مردم منطقه توصیف می کند و معتقد است پایانه ی مرزی خسروی در آمادگی کامل است.

آمادگی کامل مرز خسروی برای پذیرایی از زائرین اربعین حسینی (ع)
کد خبر: 343983
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۱ ۱۷:۱۰:۳۸

اعتمادآنلاین| نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر آمادگی کامل مرز خسروی برای پذیرش از زائرین اربعین حسینی (ع) گفت: مرز خسروی یکی از قدیمی ترین پایانه های مرزی کشورمان است که همواره مقصد شمار زیادی از زائرین اباعبدالله (ع) برای خروج از کشور بوده است اما متاسفانه به علت ناامنی های ایجاد شده در چند سال گذشته در کشور عراق، این پایانه ی مرزی به مدت پنج سال بسته بود و خوشبختانه امسال با همکاری طرف های عراقی مرز خسروی بازگشایی شده است.

بسیج کلیه ی امکانات استان برای پذیرایی از زائرین عتبات عالیات


فرهاد تجری در ادامه افزود: با توجه به قدمت تاریخی پایانه ی خسروی، این منطقه و شهرستان قصرشیرین از امکانات رفاهی مناسب و لازم جهت اسکان و رفاه حال زائرین اربعین حسینی (ع) برخوردار است. استانداری کرمانشاه، ستاد اربعین و فرمانداری قصر شیرین نیز تمهیدات لازم جهت خدمت رسانی هر چه بهتر در نظر گرفته اند لذا امیدواریم با استقرار موکب های حسینی (ع) در سراسر کرمانشاه افتخار میزبانی و پذیرایی از زائرین عتبات عالیات بعد از چند سال توقف، نصیب مردم مهمان نواز استانکرمانشاه گردد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها