کد خبر: 343967
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۱ ۱۶:۱۰:۰۹
| |

جعفر زاده ایمن آبادی با اشاره به فجایع کشمیر؛

برخوردهای تبعیض آمیز سازمان‌های حقوق بشری باعث اعتبار زدایی از آنها می شود/ سازمان‌های مدعی حقوق بشر برای انتقام‌گیری‌های سیاسی تشکیل شده‌اند/

غلامعلی جعفر زاده، عضو فراکسیون مستقلین مجلس گفت: سازمان‌های مدعی حقوق بشری در برخوردهای خود نسبت به مسائل گوناگون در کشورهای مختلف دنیا جهت‌گیری‌های سیاسی را لحاظ می کنند. مسائل بوجود آمده در کشمیر سبب ننگ سازمان‌های حقوق بشری است.

برخوردهای تبعیض آمیز سازمان‌های حقوق بشری باعث اعتبار زدایی از آنها می شود/ سازمان‌های مدعی حقوق بشر برای انتقام‌گیری‌های سیاسی تشکیل شده‌اند/
کد خبر: 343967
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۱ ۱۶:۱۰:۰۹

اعتمادآنلاین| غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی، عضو فراکسیون مستقلین مجلس به سکوت سازمان‌های مدعی حقوق بشر در قبال نادیده گرفتن مسائل پیش آمده برای مردم کشمیر، اشاره کرد و گفت: سازمان‌های مدعی حقوق بشری در برخوردهای خود نسبت به مسائل گوناگون در کشورهای مختلف دنیا جهت‌گیری‌های سیاسی را لحاظ می کنند.

وی در ادامه افزود: اگر یک اتفاق ناچیزی در کشوری همانند؛ ایران اتفاق بیفتد، آن را در بوق و کرنا می‌کنند، و دقیقا در نقطه‌ای دیگر از دنیا نظیر کشمیر، که مردم آن با مصائب گوناگونی دست و پنجه نرم می‌کنند، متاسفانه سکوت اختیار می‌کنند.

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس تصریح کرد: در کشمیر دختران را از خانواده‌های خود دور می‌کنند و در واقع حکومت برده داری در آنجا حکم‌فرما شده است، اما سازمان‌های به اصطلاح مدعی حقوق بشری در قبال این فجایع سکوت کرده‌اند.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: این‌گونه تبعیض‌های آشکار از سوی این سازمان‌ها سبب می‌شود؛ تا اینکه اعتبار خود را در میان ملت‌های گوناگون از دست بدهند.

نماینده مردم رشت به رفتارهای چندگانه سازمان‌های حقوق بشری اشاره و تصریح کرد: در واقع نهادهای حقوق بشری تشکیل شده‌اند، برای اینکه انتقام‌گیری‌های سیاسی خود را به کار بگیرند؛ چرا که واقعا اگر نیت این‌ها تکریم حقوق بشر است، باید یک رفتار متعادل داشته باشند.

وی در ادامه افزود: بیش از دو میلیون نفر مسلمان در منطقه‌ای از هند وجود دارد، که از ابتدایی‌ترین امکانات محروم شدند و از طرفی هم می‌خواهند؛ از دختران کشمیری بهره برداری جنسی ببرند و هر بلایی که می‌توانند سر آنها می‌آورند، اما سازمان‌های مدعی حقوق بشری همچنان ساکت هستند، که این‌گونه مسائل باعث ننگ این سازمان‌ها است.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها