کد خبر: 343491
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ۱۱:۱۹:۰۰
| |

مافی، عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور:

درباره میزان دسترسی به زیرساخت‌ها از مسئولان سوال می پرسم/ وزارت کشور درباره آمادگی خود برای برگزاری انتخابات الکترونیک به مجلس گزارش دهد

پروانه مافی، عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: وزارت کشور باید درباره میزان آمادگی خود برای برگزاری انتخابات مجلس به صورت الکترونیک به نمایندگان گزارش دهد. ما به عنوان ناظر در مجلس درباره ظرفیت‌ها و میزان دسترسی به زیرساخت‌ها از مسئولان وزارت سوال خواهیم پرسید.

درباره میزان دسترسی به زیرساخت‌ها از مسئولان سوال می پرسم/ وزارت کشور درباره آمادگی خود برای برگزاری انتخابات الکترونیک به مجلس گزارش دهد
کد خبر: 343491
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ۱۱:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| پروانه مافی، عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در خصوص امکان برگزاری انتخابات الکترونیکی گفت: وزارت کشور باید درباره برگزاری انتخابات الکترونیکی توضیح دهد که آیا زیرساخت‌ها به صورت کامل تامین شده و وزارت کشور آمادگی لازم برای برگزاری این انتخابات را دارد یا خیر.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما به عنوان ناظر در مجلس درباره ظرفیت‌ها و میزان دسترسی به زیرساخت‌ها از مسئولان وزارت سوال خواهیم پرسید.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، تصریح کرد: در صورتی که زیرساخت‌ها تامین و انتخابات الکترونیکی به شکل دقیق و بدون نقص برگزار شود، دخالت و تقلب به کمترین میزان کاهش پیدا خواهد کرد.

مافی افزود: برگزاری انتخابات الکترونیک و نحوه اجرای آن به آمادگی وزارت کشور بستگی دارد، مسئولان وزات کشور پیش از فرارسیدن ایام انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی باید درباره نحوه برگزاری انتخابات و آمادگی هود برای الکترونیکی کردن انتخابات گزارش مبسوطی به مجلس به ویژه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بدهد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی، معتقد است: برگزاری انتخابات الکترونیک بدون هیچ نقصی موجب تسریع در شمارش آرا، کنترل مرکزی و جلوگیری از تخلفات می‌شود.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها