کد خبر: 343419
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ۰۹:۵۴:۰۰
| |

نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

خانواده مسئولانی که خارج از کشورند، سه ماه فرصت بازگشت دارند/ فرزندان مسئولان خارج نشین اگر برنگردند، مسئول باید استعفا دهد

حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگر طرح بازگشت خانواده مسئولان تصویب شود، آنها سه ماه فرصت بازگشت به کشور را دارند در غیر این صورت باید از مسئولیت خود استعفا دهند.

خانواده مسئولانی که خارج از کشورند، سه ماه فرصت بازگشت دارند/ فرزندان مسئولان خارج نشین اگر برنگردند، مسئول باید استعفا دهد
کد خبر: 343419
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ۰۹:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره آخرین وضعیت طرح بازگشت فرزندان مسئولان به کشور، گفت: طرحی که بنده تهیه کرده ام مربوط به بازگشت تمام اعضای خانواده درجه یک مسئولان به کشور است.

او در ادامه افزود: طرح بازگشت فرزندان مسئولان با طرحی که بنده تهیه کرده ام متفاوت است، در این طرح خانواده درجه یک مسئولانی که در سه سطح مدیریت پایه، میانه و ارشد هستند، در مدت سه ماه از تصویب این طرح فرصت بازگشت به ایران را دارند و در غیر این صورت باید از جایگاه خود استعفا دهند.

نقوی حسینی درباره طرح بازگشت خانواده درجه یک مسئولان به کشور، توضیح داد: بیش از 50 نماینده این طرح دو فوریتی را امضا کرده اند و این طرح تقدیم هیئت رئیسه شده است.

گفتنی است، مطابق این طرح که در یک ماده واحده و یک تبصره به هیئت‌رئیسه مجلس تحویل داده شده است، اعضای درجه یک خانواده مسئولان کشور از جمله سیاسی و حرفه‌ای اعم از همسر و فرزندان باید به داخل کشور برگردند در غیر این صورت سه ماه پس از تصویب این قانون آن مسئول باید از سمت خود استعفا بدهد.

شایان ذکر است که در تبصره ماده واحده این طرح نیز ذکر شده ماموران دولتی و دانشجویانی که بورسیه تحصیلی وزارت علوم هستند و اساتیدی که فرصت مطالعاتی دارند از این قانون مستثنی هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها