مدیر بازداشتگاه اوین:

باید بکوشیم خانواده‌های زندانیان، کمتر دچار آسیب‌های اجتماعی شوند

غلامرضا ضیایی مدیر بازداشتگاه اوین ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور شهیدان با برشمردن آنچه از سیره عملی و گفتار معصومین درباره فضایل خدمت رسانی به مردم به ما رسیده است، گفت: تمام تلاش کارکنان باید در راستای خدمت رسانی و افزایش سطح خدمات اداری و قضایی باشد که نتیجه آن کاستن از تلخی دوران محکومیت برای خانواده زندانیان است.

باید بکوشیم خانواده‌های زندانیان، کمتر دچار آسیب‌های اجتماعی شوند
کد خبر: 337890
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۳ ۱۷:۳۱:۴۷

اعتمادآنلاین| در جلسه شورای مددکاری بازداشتگاه اوین که به منظور هم اندیشی میان کارکنان و مدیریت در راستای ارتقاء سطح بهره وری و بهبود امور اداره بازداشتگاه برگزار شد از کارکنان برگزیده این مجموعه تقدیر شد.

در ابتدای این جلسه غلامرضا ضیایی مدیر بازداشتگاه اوین ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور شهیدان با برشمردن آنچه از سیره عملی و گفتار معصومین درباره فضایل خدمت رسانی به مردم به ما رسیده است، گفت: تمام تلاش کارکنان باید در راستای خدمت رسانی و افزایش سطح خدمات اداری و قضایی باشد که نتیجه آن کاستن از تلخی دوران محکومیت برای خانواده زندانیان است.

وی با اشاره به این موضوع که زندانیان بر اساس قانون در حال سپری کردن مجازات حبس خود هستند، گفت: باید بکوشیم خانواده‌های آنان در دوران تحمل حبس نان آورشان کمتر دچار آسیب‌های اجتماعی شوند.

مدیر بازداشتگاه اوین عرصه خدمت را توفیق کوتاه مدتی خواند که خداوند برای کارگزاران اسلامی ایجاد کرده است لذا باید از هر بهانه جویی پرهیز کرد و خدمت صادقانه را که شایسته مردم است به آنها ارائه کرد.

در ادامه مسئولین واحدها به ارائه گزارش از عملکرد و شرایط کاری و بیان نظرات و دیدگاه‌های خود درباره بهبود امور در راستای قانون و مقررات پرداختند.

در پایان جلسه مدیر بازداشتگاه از تعدادی از کارکنان برگزیده با اهدای لوح تقدیر تقدیر وقدردانی کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها