کد خبر: 337436
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۲ ۱۵:۴۰:۰۰
| |

در ویدئوتیتر «اعتمادآنلاین» ببینید:

کابینه دوازدهم دوباره کامل شد

حسن روحانی، رئیس‌جمهوری، با حضور در مجلس و دفاع از وزرای پیشنهادی از نمایندگان خواست به گزینه‌ها رای دهند تا کابینه کامل شود و بتواند کار خود را ادامه دهد.

حجم ویدیو: 3.10M | مدت زمان ویدیو: 00:01:06 دانلود ویدیو
کد خبر: 337436
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۲ ۱۵:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن حاجی‌میرزایی، گزینه پیشنهادی وزارت آموزش‌وپرورش، با 200 رای و علی‌اصغر مونسان، گزینه پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی، با 163 رای از مجلس رای اعتماد گرفتند .

حسن روحانی، رئیس‌جمهوری، با حضور در مجلس و دفاع از وزرای پیشنهادی از نمایندگان خواست به گزینه‌ها رای دهند تا کابینه کامل شود و بتواند کار خود را ادامه دهد .

مونسان از 22 مرداد سال 96 به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری انتخاب شد. او مدیرعاملی منطقه آزاد کیش و مدیریت در شهرداری و باشگاه پرسپولیس را هم در کارنامه خود دارد.

مونسان سی‌ام مرداد امسال از طرف حسن روحانی، رئیس‌جمهوری، به عنوان سرپرست وزارت تازه‌تاسیس میراث فرهنگی معرفی شد.

مونسان در مجلس با تاکید بر اهمیت گردشگری در شرایط اقتصادی فعلی گفت: تنها کسب‌وکاری که در آینده رشد می‌کند گردشگری است .

حاجی‌میرزایی سه ماه بعد از استعفای سیدمحمد بطحایی در خردادماه، در حالی که سیدجواد حسینی به عنوان سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش منصوب شده بود، برای سکانداری این وزارتخانه عریض و طویل به مجلس معرفی شد.

او سابقه معاونت مالی، اداری و آموزش نهضت سوادآموزی، مشاور وزیر آموزش‌وپرورش و دبیری هیات دولت از سال 92 را در کارنامه خود دارد.

حاجی‌میرزایی در جلسه دفاع خود گفت: باید واقع‌بین بود و ابتدا مسائل روی زمین مانده آموزش‌وپرورش را سامان داد.

هیات وزیران با تایید حاجی‌میرزایی و افزوده شدن مونسان به عنوان وزیر وزارتخانه جدید میراث فرهنگی در حال حاضر تکمیل شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها