کد خبر: 335262
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۶ ۱۰:۴۵:۲۳
| |

میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح کرد:

دو وزیر پیشنهادی روحانی به کمیسیون آموزش می‌روند

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در جلسه دیروز کمیسیون قرار بر این شد که یکشنبه هفته آینده هر دو وزیر پیشنهادی رئیس‌جمهور برای تصدی‌گری وزارت آموزش و پرورش و میراث فرهنگی را به کمیسیون دعوت کنیم تا با اعضا گفت‌و‌گویی صورت بگیرد.

دو وزیر پیشنهادی روحانی به کمیسیون آموزش می‌روند
کد خبر: 335262
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۶ ۱۰:۴۵:۲۳

اعتمادآنلاین| میرحمایت میرزاده ، در تشریح جلسه عصر دیروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در ابتدای جلسه در رابطه با وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش و گردشگری و میراث فرهنگی مباحثی مطرح شد و قرار بر این شد که یکشنبه هفته آینده هر دو وزیر را به کمیسیون دعوت کنیم تا با اعضای کمیسیون گفت‌و‌گویی صورت بگیرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات تصریح کرد: در ادامه جلسه مباحث مربوط به آسیب‌های اجتماعی در مدارس و دانشگاه‌ها را با حضور معاون اجتماعی وزیر کشور و نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی و نمایندگانی از مرکز پژوهش‌های مجلس مطرح کردیم.

وی با اشاره به گزارشی که در رابطه با آسیب‌های اجتماعی به کمیسیون ارائه شد، گفت: در این گزارش مطرح شد که در برخی مدارس و دانشگاه‌ها میزان آسیب‌های اجتماعی رو به افزایش است. علاوه بر آن مقرر شد که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگانی از صدا و سیما، وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم و سازمان برنامه و بودجه جلسه‌ای در این باره تشکیل دهیم.

میرزاده گفت: در جلسه‌ای که تشکیل می‌دهیم بحث‌های مفصلی خواهیم داشت در رابطه با اینکه دولت چه مقدار بودجه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی به دستگاه‌های مختلف داده است و آن دستگاه‌ها این بودجه‌ها را چگونه در رابطه با کاهش آسیب‌های اجتماعی هزینه کرده‌اند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها