کد خبر: 334963
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۵ ۱۳:۰۵:۰۲
| |

محمودی‌شاه‌نشین، نماینده مردم شهریار در مجلس:

غفلت از ایثارگران و خانواده شهدا گناهی نابخشودنی است

محمودی‌شاه‌نشین، نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مشکلات ایثارگران و خانواده شهدا تاکید کرد: غفلت از ایثارگران و خانواده شهدا و رها کردن آنها در پیچ و خم این اقتصاد نابسامان گناهی بخشودنی است.

غفلت از ایثارگران و خانواده شهدا گناهی نابخشودنی است
کد خبر: 334963
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۵ ۱۳:۰۵:۰۲

اعتمادآنلاین| محمودی‌شاه‌نشین، نماینده مردم شهریار در مجلس، در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: هفته دولت پیامی دارد، مبنی بر تلاش مضاعف، حفظ منافع ملی و اینکه بدانیم دولت‌ها خادمین مردم و مردم ارباب دولت و صاحب نظام هستند.

وی افزود: فضای مه آلود کنونی تشخیص خادم از خائن را سخت کرده است. اول انقلاب، دشمنان، مسئولین و معتمدین مردم را با گلوله هدف قرار می‌دادند اما امروز دشمن و دوستان بی انصاف با بی اعتمادی و تهمت گلوله‌هایی را به سوی خادمین کشور روانه می‌کنند.

نماینده مردم شهریار تصریح کرد: مطمئنا اقتدار کشور، توان مقابله با تهدیدها و توان دفاعی سپاه، ارتش و نیروی انتظامی و دستیابی به تکنولوژی و فناوری‌های دفاعی و بازدارنده در این مقطع در تاریخ ثبت خواهد شد.

محمودی شاه نشین اظهار کرد: مشکلات فرهنگیان در حال تبدیل شدن به یک عادت مزمن و روزمره است. امیدواریم وزیر پیشنهادی به این موضوع توجه کند. نمی‌دانم ایشان با چه دل و جرأتی می‌خواهند مسئولیت این وزارتخانه را بپذیرند. امیدواریم در جهت برون رفت از مشکلات فعلی در کار خود موفق باشند.

وی در پایان اضافه کرد: غافل شدن از ایثارگران و خانواده شهدا و رها کردن آنها در پیچ و خم معیشت و اقتصادی نابسامان گناهی نابخشودنی است. بیمه تکمیلی و قوانین سخت برای وام مسکن و اشتغال فرزندان به توجه نیاز دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها