کد خبر: 326504
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۹ ۱۹:۳۷:۰۰
| |

رئیس میز احزاب ایران:

کارکرد میز احزاب ایران، حمایت از سلامت انتخابات است

رئیس میز احزاب ایران با تاکید براینکه این مجموعه، از دل کمیته نظارت بر انتخابات خانه احزاب برخاسته، گفت:‌ کارکرد میز احزاب، حمایت از سلامت فرایند انتخابات و نظارت حزبی با همراهی ستاد برگزاری انتخابات وزارت کشور است.

کارکرد میز احزاب ایران، حمایت از سلامت انتخابات است
کد خبر: 326504
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۹ ۱۹:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| علی‌اکبر مرتضوی کیاسری عصر چهارشنبه درباره کارکرد و وظایف رئیس میز احزاب ایران گفت: میز احزاب ایران قبلا هم در ستاد انتخابات وزارت کشور تشکیل می شد. در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی و دوره دهم انتخابات ریاست جمهوری مسئولیت میز احزاب ایران از سوی شورای مرکزی خانه احزاب به من واگذار شده بود. وظیفه رئیس میز احزاب ایران حمایت از سلامت فرایند انتخابات و نظارت حزبی با همراهی ستاد برگزاری انتخابات وزارت کشور است.

وی ادامه داد: ستاد مرکزی احزاب ایران در دولت نهم و دهم در وزارت کشور و همچنین نمایندگی این نهاد هم در فرمانداری ها مستقر بودند و کار نظارت بر سلامت فرایند انتخابات را بر عهده داشتند زیرا که میز احزاب، از دل کمیته نظارت بر انتخابات خانه احزاب برمی خیزد.

دبیرکل مجمع جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: خانه احزاب کمیته های مختلفی دارد که یکی از آنها کمیته نظارت بر انتخابات است که خواسته های ریاست خانه احزاب، شورای مرکزی و اعضای کمیته نظارت بر انتخابات توسط رئیس میز احزاب در انتخابات اعلام و اعمال می شود.

مرتضوی کیاسری اضافه کرد: ایجاد آرامش و امنیت خاطر رای دهندگان موجب افزایش آرای مردم می شود. وقتی مردم مطمئن شوند که از رای آنها پاسداری می شود و می توانند در امور تغییری ایجاد کنند خود به خود آرا به سمت حداکثری پیش می رود که میز احزاب در ستاد انتخابات وزارت کشور در راستای این هدف انجام وظیفه می کند.

منبع: ایرنا


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها