کد خبر: 320600
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۲ ۰۸:۵۲:۴۳
| |

محمدرضا پورابراهیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

وصول درآمدهای مالیاتی موجب عدم وابستگی به درآمدهای نفتی می‌شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از وصول بیش از 12000 میلیارد تومان مالیات از محل بررسی تراکنش‌های بانکی در کشور خبر داد.

وصول درآمدهای مالیاتی موجب عدم وابستگی به درآمدهای نفتی می‌شود
کد خبر: 320600
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۲ ۰۸:۵۲:۴۳

اعتمادآنلاین| محمدرضا پورابراهیمی در بازدید از اداره کل امور مالیاتی استان کرمان به مناسبت هفته فرهنگ مالیاتی با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمنان، گفت: وصول درآمدهای مالیاتی موجب عدم وابستگی به درآمدهای نفتی می‌شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: افزایش درآمدهای مالیاتی باید متکی بر شناسایی ظرفیت‌های پنهان مالیاتی بوده و طوری عمل شود تا از فشار به مودیان خوش حساب مالیاتی جلوگیری شود.

وی خواستار حمایت از واحدهای تولیدی به منظور ایجاد اشتغال، تقویت آنان و تشویق کارآفرینان به سرمایه‌گذاری با استفاده از معافیت‌های مالیاتی پیش‌بینی شده در قانون شد و افزود: بخش بزرگی از درآمدهای مالیاتی را می توان از محل مبارزه با فرارهای مالیاتی و واقعی سازی مالیات گروه‌های درآمدی بالا تأمین کرد.

پورابراهیمی شفافیت فعالیت‌های اقتصادی در برنامه‌های نظام مالیاتی را زمینه ساز اعتماد مردم دانست و خاطرنشان کرد: در راستای اجرای شفافیت اقتصادی می توان گفت که طرح جامع مالیاتی یکی از طرح های مهم و ملی کشور است و بی شک به عنوان موتور محرک نظام نوین مالیاتی محسوب می شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از ماموران مالیاتی به عنوان سربازان خط مقدم تامین مالی و بودجه کشور یاد کرد و گفت: مجلس از برنامه های نظام مالیاتی کشور که در راستای اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و اشتغال باشد، حمایت می کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها