عباس محمدحسنی، نماینده ولی فقیه در ارتش خطاب به ترامپ:

ترامپ نمی‌تواند با تحریم، نفوذ جهانی رهبری را محدود کند

عباس محمدحسنی، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ترامپ نمی‌تواند با تحریم، نفوذ جهانی مقام معظم رهبری را محدود کند.

ترامپ نمی‌تواند با تحریم، نفوذ جهانی رهبری را محدود کند
کد خبر: 316599
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۸ ۱۳:۲۲:۵۹

اعتمادآنلاین| عباس محمدحسنی، نماینده ولی فقیه در ارتش بیان کرد: کسانی که در جامعه با تدابیر ولی فقیه مخالفت و جایگاه او را تخریب، تضعیف و تحریف می‌کنند و گاهی بهانه محدودیت اختیارات را مطرح می‌کنند، مگر نمی‌دانند که تضعیف ولی فقیه در حد شرک در برابر خداوند است؟

وی با اشاره به تمجید سیاست‌مداران خارجی در عرصه‌های بین المللی از رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) گفت: کوفی عنان، ولادمیر پوتین، خاویر دکوئیار، نتانیاهو و حتی سلطنت طلبان اذعان کردند که مقام معظم رهبری در هوش و ذکاوت سیاسی و اتخاذ تدابیر همه جانبه‌گرایانه و تسلیم نشدن در برابر بحران‌ها و تحریم‌ها در دنیا بی نظیر هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد: باید خداوند را شاکر باشیم که رهبری داریم که رئیس جمهوری آمریکا را چنان تحقیر می‌کند که ترامپِ کم بهره از عقل، به جایی می‌رسد تا مضحکانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) را تحریم می‌کند و تصور می کند می تواند میزان نفوذ جهانی رهبرمان را محدود کند.

حجت الاسلام محمدحسنی ادامه داد: شیوه ترامپ در مقابل رهبر معظم انقلاب همان شیوه ابوسفیان در مقابل حضرت محمد (ص) است که قطعاً محکوم به شکست می‌باشد.

نماینده ولی فقیه در ارتش یادآور شد: برای موفقیت در گام دوم انقلاب اسلامی باید به تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عمل کنیم و خوشحال باشیم که چنین رهبر فرزانه، حکیم، با دانش و با فضیلتی داریم. باید ملتزم به تدابیر معظم‌له باشیم. وی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) یک قرآن سیاسی است که چراغ راه ما برای رسیدن به قله‌ها می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها