کد خبر: 315184
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۲ ۱۷:۲۴:۴۵
| |

عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

گلوبال هاوک سند جنایت آمریکا علیه ایران است

عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: سقوط پهپاد جاسوسی «گلوبال‌هاوک» سند جنایت آمریکا علیه ایران است.

گلوبال هاوک سند جنایت آمریکا علیه ایران است
کد خبر: 315184
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۲ ۱۷:۲۴:۴۵

اعتمادآنلاین| عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان پایور و وظیفه قرارگاه عملیاتی لشکر 28 کردستان و تیپ 128 متحرک هجومی سنندج بیان کرد: آمریکا رویاهای زیادی علیه انقلاب اسلامی در سر پرورانده و یکی از این رویاها این است که با درگیر کردن ملت ایران در جنگ، مانع شکوفایی آرمان‌های انقلاب مردم ایران شود.

وی با بیان اینکه ملت ایران مقابل تهدیدات و زیاده‌خواهی‌های آمریکا تمام قد ایستاده است، افزود: انقلاب اسلامی ایران مزاحم غارتگری دنیا توسط آمریکا است.

نماینده ولی فقیه در ارتش به سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکایی با نام «گلوبال‌هاوک» توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آب‌های دریای عمان، اشاره کرد و یادآور شد: روشن‌ترین و قابل اثبات‌ترین دلیل برای زیاده‌خواهی‌های آمریکا تجاوز پهپاد جاسوسی اخیر این کشور به مرزهای آسمان کشورمان است که بی پاسخ باقی نماند و با لاشه پهپاد روبه‌رو شد.

حجت الاسلام محمدحسنی خاطرنشان کرد: آمریکا در این منطقه چه کار می‌کند؟ حال که آمریکا در کشور امارات مستقر شده است، چرا با پهپاد وارد سرزمین ما شده است؟ قصد جاسوسی دارد و به دنبال امتحان کردن ملت ایران است که آیا مقابل این کشور می‌لرزیم و به ترس می‌افتیم؟

وی با یادآوری ارسال اخطار از سوی حافظان پدافند هوایی کشور به پهپاد جاسوسی «گلوبال‌هاوک» آمریکا برای خروج از مرزهای کشور، گفت: به لطف خداوند، نیروهای مسلح به خصوص قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) چندبار به این پهپاد فرمان اخطار و خروج از آب‌های سرزمینی را داد که نهایتاً فرمان شلیک صادر شد و پهباد آمریکایی مورد اصابت قرار گرفت و سند جنایتکاری این کشور در اختیار ما است.

وی خاطر نشان کرد: مورد هدف قرار گفتن پهپاد امریکائی در آب‌های سرزمینی ایران از دلایل روشن تجاوز گری و جنگ طلبی آمریکاست که در صورت عدم عذرخواهی؛ ملت ایران آنها را نخواهد بخشید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه آمریکا اقدام به اعمال تحریم‌های مرکب علیه کشور ایران کرده است، افزود: این موضوع نشان می‌دهد که آمریکا در کنار برنامه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، برنامه‌های نظامی را هم برای ما تدارک دیده است. هر ملتی غیر از ایران، تاکنون زیر بار تحریم‌ها و فشارهای مختلف فروپاشیده بود. آن‌ها از مقاومت و پایداری ملت ایران شگفت زده هستند.

حجت الاسلام محمد حسنی ادامه داد: البته تحمل سختی‌ها دشوار است. این تحریم‌ها، گرانی، بیکاری، فشار اقتصادی و … برای ما به دنبال داشته است اما مطمئن باشید که تأثیر تحریم‌ها در مراحل پایانی خود می‌باشد و بزودی در جنگ اقتصادی نیز آمریکا را شکست خواهیم داد.

وی ادامه داد: تمام اقتصاددان‌ها بر این باور هستند که ملت ایران به زودی از این مرحله عبور می‌کند، همه شاهد شکوفایی اقتصادی ایران خواهند بود. آمریکایی‌ها تحریم‌های مرکب را علیه ما به کار بردند اما دنیا در حال مشاهده پاسداری ملت ایران از کشور، ملت و ناموس خود است.

وی با بیان اینکه اهتمام به مسائل نظامی از موارد غلبه بر آمریکا است، گفت: باید به طور مرتب تمرین کنیم و نحوه صحیح و دقیق استفاده از سلاح‌ها و تجهیزات را بدانیم و به کار ببندیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تقویت باورهای دینی را عنصری تعیین کننده در جنگ عنوان و تصریح کرد: اراده‌ها تأثیرگذار هستند. هر ملتی که اراده استوارتری داشته باشد، پیروز این مقابله خواهد بود. آن‌ها می‌دانند که نباید با ما وارد جنگ شوند زیرا مهم‌ترین عامل پیروزی در جنگ پیروزی اراده است که اراده ملت ما به مراتب قوی‌تر است و در نتیجه شکست مفتضحانه در انتظار آمریکایی هاست.

نماینده ولی فقیه در ارتش تصریح کرد: با اعتقاد به نصرت‌های الهی و لطف ویژه خداوند به رزمندگان، همچنین با اعتقاد به قیامت و شرف شهادت می‌توانیم اراده‌های خودمان را تقویت کنیم.

حجت الاسلام محمدحسنی یادآور شد: آمریکا می‌داند که نباید گرفتار اشتباه محاسباتی شود چرا که خسارت آن قابل جبران نخواهد بود. باید روحیه رزمندگی را به خودمان تلقی کنیم. ما هرگز در برابر آمریکا تسلیم نمی‌شویم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها