کد خبر: 310901
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۹ ۰۸:۴۸:۴۱
| |

جمالی با اشاره به بیانات رهبری؛

صحبت‌های هیأت‌حاکمه آمریکا از جنس صداقت نیست

یک عضو هیأت‌رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که صحبت‌های هیأت‌حاکمه آمریکا از جنس صداقت نیست، اظهار کرد: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری آمریکایی‌ها قابل‌اعتماد نیستند قطعا ما می‌توانیم با مدیریت تحریم‌ها از این شرایط خاص عبور کنیم.

صحبت‌های هیأت‌حاکمه آمریکا از جنس صداقت نیست
کد خبر: 310901
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۹ ۰۸:۴۸:۴۱

اعتمادآنلاین| محمدجواد جمالی ، با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا گفت: صحبت‌های هیأت حاکمه آمریکا از جنس صداقت نیست یعنی آمریکایی‌ها در مسیری وارد شده‌اند که یک طرفش مذاکره و طرف دیگرش تحریم و فشار است. مذاکره را برای رسیدن به یک توافق نمی‌خواهند بلکه برای به شکست کشاندن ملت ایران دنبال می‌کنند.

وی توضیح داد: مذاکره جزئی از اجزای فشار آمریکا است به عبارت دیگر آمریکایی‌ها مذاکره را در چارچوب قوانین بین‌المللی دنبال نمی‌کنند. نمونه آن تحریم‌های اخیر آمریکا درباره پتروشیمی و مواد حاصل از آن است که نشان می‌دهد آنها آمادگی هرگونه اجرای فشار را بر ما دارند، یعنی همزمان هویج را نشان داده و پتک را بالا می‌گیرند.

این عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اینها نشان می‌دهد که چه ترامپ و چه هر کس دیگری در مسند حاکمیت آمریکا باشد ما باید مقاومت کنیم، هرگاه مقاومت داشته‌ایم آنها عقب‌نشینی کرده‌اند و برعکس آن، فشار را مضاعف نموده‌اند. ما انقلاب کرده‌ایم تا مستقل باشیم. ملت ما یکپارچه و متحد است و باید بداند که مشکلات امروز ما به دلیل فشارهای آمریکاست و البته که ما بلدیم تحریم را مدیریت کنیم.

جمالی ادامه داد: امروز با هم به صحبت‌های مقام معظم رهبری می‌رسیم که آمریکا قابل اعتماد نیست کما این‌که اروپایی‌ها به خصوص فرانسوی‌ها هم چهره واقعی خود را نشان داده‌اند؛ این‌که همگام با آمریکا درباره‌ی ایران تقسیم کار کرده‌اند. ما ملتی مقاوم هستیم و نشان داده‌ایم که توانایی مدیریت تحریم را داریم مردم هم به انقلاب و نظام و دین‌شان پایبند هستند. می‌توانیم از این شرایط خاص عبور کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها