کد خبر: 309933
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۴ ۱۴:۵۲:۱۱
| |

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش:

امام خمینی(ره) از ممتازترین شخصیت‌های تاریخ بشریت است

امیر دریادار کاویانی، معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش درباره شخصیت بی نظیر امام (ره) عنوان کرد: حضرت امام خمینی(ره) پـس از انبیای بزرگ الهی و معـصومان (ع)، از کم نظیرترین و ممتازترین شخصیت‌های تاریخ بشریت است که با اندیشه‌های بلند الهی و تلاش های صادقانه خویش مسیر تاریخ را دگرگون کرد.

امام خمینی(ره) از ممتازترین شخصیت‌های تاریخ بشریت است
کد خبر: 309933
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۴ ۱۴:۵۲:۱۱

اعتمادآنلاین| امیر دریادار کاویانی، معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش در جمع کارکنان پایور منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه دریادلان نیروی راهبردی دریایی ارتش در ماه مبارک رمضان، گفت: امیدواریم در این ماه عظیم الشان توانسته باشیم ارتباط خود را با خداوند متعال و قرآن کریم هرچه بیشتر تقویت کرده باشیم. قرآن کریم درس زندگی است و عمل به این کتاب آسمانی که در همین ماه عزیز به قلب پیامبر (ص) وارد شده و تا امروز سینه به سینه به ما رسیده است؛ موجب نصرت و پیروزی در تمام مراحل زندگی می شود.

وی در ادامه با اشاره به شخصیت بی نظیر حضرت امام (ره) افزود: حضرت امام خمینی(ره) پـس از انبیای بزرگ الهی و معـصومان (علیهم السلام)، از کم نظیرترین و ممتازترین شخصیت های تاریخ بشریت است که با اندیشه های بلند الهی و تلاش های صادقانه خویش مسیر تاریخ را دگرگون کرد و سر منشاء تحولات عظیمی‌در ایران وجهان گردید.

دریادار کاویانی همچنین تصریح کرد: جامعیت علمی و ویژگی های خاص فردی، اجتماعی و سیاسی امام (ره) از وی رهبری فرهمند ساخته بود که موفق شد با دم گرم و مسیحایی خود جهان اسلام را جانی دیگر بخشد. امام با احیای مجدد معنویت در جهان معاصر و تاکید بر ابعاد مختلف وجودی انسان و لزوم سامان یابی زندگی سیاسی و اجتماعی بر اساس نیازهای واقعی انسان، کوشید تا هویت انسانی را احیا کند و امروز ما وظیفه داریم تفکر و اندیشه نورانی امام (ره) را با تبعیت محض از فرماندهی معظم کل قوا ادامه دهیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها