کد خبر: 309821
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۴ ۰۹:۱۷:۰۰
| |

سردار مرتضی قربانی مشاور فرمانده سپاه:

ملت های منطقه از آموزه های امام خمینی(ره) الهام گرفته اند

مشاور فرمانده سپاه پاسداران گفت: امروز به لطف خدا نهضت امام خمینی(ره) در تمام جهان منتشر شده و ملت های منطقه از مجاهدت های امام خمینی الهام گرفته اند.

ملت های منطقه از آموزه های امام خمینی(ره) الهام گرفته اند
کد خبر: 309821
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۴ ۰۹:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار «مرتضی قربانی» در آستانه رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب، اظهارداشت: حضرت امام یک حقیقت همیشه زنده برای تاریخ بشریت است که از اسطوره ها و استوانه های اسلام ناب محمدی در دوره معاصر بود و همه زندگی خود را وقف اسلام کرد.

مشاور فرمانده سپاه با بیان اینکه امام خمینی (ره) الگوی کامل استکبار ستیزی و ظلم ستیزی محسوب می‌شد، به سیره و منش ایشان در پیروی از امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: امام به دنبال تربیت جامعه اسلامی بود و برای تحقق آیات قرآن تلاش می‌کرد و می‌خواست بستر پیاده شدن حکومت امام زمان را محقق کند.

قربانی رمز موفقیت حضرت امام (ره) را خدا محوری، نترسیدن از قدرت‌ها و پیروی نکردن از آنها دانست و اظهارداشت: تمام شجاعت‌های ملت ایران و پیروزی در هشت سال دفاع مقدس مدیون ولایت فقیه امام خمینی(ره) بود.

وی یادآورشد: اگر سایه ولایت فقیه نبود قطعاً استکبار جهانی که با همراهی بیش از 60 کشور به ایران اسلامی حمله کرد، پیروز می‌شد، در حالی که ولایت فقیه دفاع مقدس را به ذخیره بزرگی برای ملت ایران تبدیل کرد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس توضیح داد: دشمنان اسلام و ایران قبل از انقلاب نیز به دنبال نابودی ملت ایران بودند و طرح های وسیعی داشتند اما پیروزی ملت ایران در انقلاب اسلامی شکست استبکار جهانی را به دنبال داشت.

سردار قربانی با بیان اینکه استکبار جهانی امروز هم به دنبال نابودی اسلام و انقلاب است، گفت: امروز به لطف خدا نهضت امام خمینی (ره) در تمام جهان منتشر شده و همه ملت‌ها به حقیقت اسلام ناب محمدی ملت ایران پی برده‌اند به طوری که جبهه مقاومت در فلسطین، عراق، لبنان، سوریه، یمن، پاکستان و افغانستان از حقیقت مبارزه و مجاهدات امام خمینی الهام می گیرند.

نباید از استکبار بترسیم

مشاور فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه نباید از استکبار بترسیم، گفت: امروز ملت ایران و جبهه مقاومت در اوج اقتدار قرار دارند و ما به عنوان یک ابر قدرت در میان ملت‌های مسلمان می‌درخشیم و امروز جبهه مقاومت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تمام ملت ایران فرشتگان نجات مظلومان در جهان هستند.

وی راه انقلاب اسلامی ایران را راه خدا توصیف کرد و گفت: خدا می‌فرماید اگر من شما را یاری کنم هیچ قدرتی نمی‌تواند شما را شکست دهد؛ در دوران دفاع مقدس 60 کشور به ما حمله کردند و در این حمله از بدترین سلاح‌ها استفاده کردند اما نتوانستند ملت ایران را به زانو در بیاورند.

مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه ملت ایران تاکید کرد: ملت ایران اسلامی امروز در جنگ اقتصادی نیز باید شکست سختی را به دشمنان تحمیل کند؛ ما قطعاً در این عرصه نیز پوزه استکبار، ترامپ، آل سعود وصهیونیست ها را خاک خواهیم زد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها