کد خبر: 309222
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۱ ۲۲:۳۰:۰۰
| |

سرنوشت پوشش خبری پرونده نجفی از صداوسیما چه شد؟

علیزاده طباطبایی، وکیل نجفی گفت: دستگاه قضایی شکایتی علیه صداوسیما مطرح کرده، چرا که تصاویر یک متهم را بدون اجازه و بدون حضور وکیل او منتشر کرده است. او گفته بدون شک عملکرد رسانه ملی درباره این ماجرا قابل نقد است.

حجم ویدیو: 2.78M | مدت زمان ویدیو: 00:01:23 دانلود ویدیو
کد خبر: 309222
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۱ ۲۲:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| نحوه پوشش بررسی پرونده محمدعلی نجفی به اتهام قتل میترا استاد از سوی صداوسیما، علاوه بر اینکه توجه و تعجب افکار عمومی را در پی داشت، با انتقادهایی هم از طرف سیاسیون روبه‌رو شد.

محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید: از رفتار صداو‌سیما در جریان پرونده نجفی گلایه‌مندیم و اعتراض داریم و دلخوریم. صداوسیما باید اجازه می‌داد این پرونده شخصی هم مانند سایر پرونده‌ها روند طبیعی را طی کند.

علیرضا رحیمی، نماینده تهران: نحوه انعکاس گزارش‌های مربوط به آقای نجفی نشان داد مدیر ارشد حاکم بر صداوسیما توانایی لازم را برای مدیریت و نظارت بر تلویزیون ندارد. انحرافات آشکار از معیارهای اخلاقی علاوه بر ضوابط قانونی، نشان‌ می‌دهد فضای مدیریت در سایه بر سیما حاکم است.

محمد شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی: هیچ رسانه‌ای حق ندارد چهره متهم را بدون پوشش منتشر کند، چه برسد در قالب فیلم، آن هم در صداوسیما. اینها همه جرایم جداگانه‌ای دارد که به زودی علیه صداوسیما اعلام جرم می‌شود.

آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک حسینی، عضو مجلس خبرگان رهبری: انتظار می‌رفت مساله شخصی و خانوادگی، شخصی بماند. اگر هدف رسانه ملی از پوشش خبری این حادثه مدیریت فضای مجازی هم باشد راهش پرداختن گسترده نیست.

سیدمحمود علیزاده طباطبایی، وکیل نجفی: مجدداً فیلم را دیدم و متوجه شدم فیلمی که از نجفی منتشر شده صحت داشته و فیلمی که در فضای مجازی صداگذاری شده، مربوط به گذشته بوده است.

به گفته علیزاده طباطبایی، دستگاه قضایی شکایتی علیه صداوسیما مطرح کرده، چرا که تصاویر یک متهم را بدون اجازه و بدون حضور وکیل او منتشر کرده است. او گفته بدون شک عملکرد رسانه ملی درباره این ماجرا قابل نقد است.

سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران: فیلمی که از آقای نجفی گرفته شد مربوط به زمانی بود که او به پلیس آگاهی منتقل شد و بازجویی‌های مقدماتی در حال انجام بود. ما برخی از انتقادات را می‌پذیریم و رد نمی‌کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها