کد خبر: 308404
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۸ ۱۷:۳۵:۳۸
| |

دعوت احزاب و تشکل‌های سیاسی از مردم برای حضور در راهیپمایی قدس

احزاب و تشکل‌های سیاسی در بیانیه ها و اطلاعیه‌های جداگانه ای خواستار حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمائی عظیم روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شدند.

دعوت احزاب و تشکل‌های سیاسی از مردم برای حضور در راهیپمایی قدس
کد خبر: 308404
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۸ ۱۷:۳۵:۳۸

اعتمادآنلاین| جامعه اسلامی مهندسین در بیانیه ای که امروز چهارشنبه منتشر شد، اعلام کرد: امروز که توطئه فرزندان نامشروع استکبار همچون داعش و القاعده در منطقه شکست خورده و جبهه مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران به پیروزی‌های شگرف و نابودی مزدوران استکبار نائل آمده است و ملت‌های مسلمان و بیدار در یمن، بحرین و دیگر نقاط منطقه هر روز به پیروزی نهایی نزدیکتر می‌شوند، جبهه کفر دامی دیگر برای رژیم‌های خائن و طماع و ترسو افکنده است.

بر اساس این بیانیه، "معامله قرن" طرحی آمریکائی-صهیونیستی است که اولاً فروپاشی وحدت جهان اسلام و ناامیدی مسلمانان را از مقاومت و آزادی قدس شریف دنبال می‌کند و ثانیاً همچون دستگاه تنفس مصنوعی برای رژیم کودک کش صهیونیستی و ارباب آمریکائیش و حاکمان مرتجع و خودفروخته منطقه عمل می‌کند.

جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر لزوم هوشیاری ملتهای مسلمان خاطرنشان کرد: جبهه کفر از آخرین و مهلک ترین تیرهایش برای شکست جبهه حق و مقاومت استفاده می‌کند. رئیس جمهور شیّاد ایالات متحده که هنوز در سردرگمی شکست تلاش‌هایش در به تسلیم کشاندن ملت بزرگ ایران و نیز متلاشی شدن طرح‌هایش در ذلیل کردن ملت‌های آزاده منطقه به سر می‌برد، حالا معامله‌ای کثیف را پیشکش صهیونیست‌های غاصب و مرتجعین عرب نموده است. اما زهی خیال باطل! که این وعده الهی است که زمین را بندگان صالح خدا به ارث خواهند برد و صبح پیروزی نزدیک است.

جامعه اسلامی مهندسین ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، حمایت خود را از مقاومت اسلامی ملت مظلوم فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف اعلام نموده و با محکوم کردن طرح‌های استکباری همچون شرح معامله کثیف قرن، از تمامی اقشار ملت شریف ایران علی الخصوص مهندسین متعهد و فرهیخته کشور برای حضور پرشور و حماسی در راهپیمائی عظیم روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دعوت کرد.

مجمع اسلامی کارکنان بانک‌ها هم در بیانیه ای روز قدس را روز عظمت، وحدت و مایه آزادگی اُمّت اسلامی در سراسر جهان عنوان کرده و افزود: دیکتاتورهای حاکم بر آمریکا و کشورهای دنباله رو آنها در منطقه، ننگ ابدی روابط خود با رژیم اشغالگر صهیونیستی را تا ابد با خود خواهند داشت و این جبهه حق و مقاومت هست که بر اساس وعده نصرت الهی، نهایتاً پیروز خواهد شد.

مجمع اسلامی کارکنان بانک‌ها، ضمن دعوت از آحاد مختلف مردم به ویژه کارکنان صدیق، خدوم و تلاشگر شبکه بانکی کشور برای حضور گسترده و معنادار خود در راهپیمایی روز قدس، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از صهیونیست‌ها و اذناب آنها را اعلام می‌نماید.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هم در بیانیه ای که امروز منتشر شد، حمایت از ملت فلسطین و آرمان قدس شریف را پشتوانه امنیت ملی و عامل وحدت و اتحاد امت اسلامی در مهم‌ترین مسأله جهان اسلام عنوان کرد.


در بیانیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آمده است: سیاهه شکست طرح‌های سازش و خیانت و همچنین تلاش‌های مذبوحانه آمریکا، آل سعود و امارات و برخی کشورها در رونمایی و اجرایی کردن طرح از پیش شکست خورده به معامله قرن، تردیدی نیست این طرح شیطانی با هدف نابودی و محو فلسطین و آرمان قدس شریف تهیه شده است.

بر اساس این بیانیه دعوت از اقشار و آحاد مختلف ملت ایران برای حضور پرشور، گسترده و انقلابی در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس و تجدید میثاق با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی و شهدای انتفاضه فلسطین با هوشمندی و هوشیاری در برابر فتنه‌های جدید استکبار جهانی و صهیونیست‌های کودک کش و همراهی برخی از دولت‌های وابسته و ضعیف منطقه با آن را، از ضرورت‌های انکارناپذیر فراروی ملت‌ها و دولت‌های اسلامی است.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تصریح کرد: طرح معامله قرن و هر طرح سازش دیگر که نسبتی با حق و حقوق مردم فلسطین نداشته باشد، توطئه ای در ادامه فتنه مثلث و شوم شکست خورده داعش و پروژه تروریسم تکفیری و جنگ‌های نیابتی منطقه برای امنیت سازی رژیم جنایتکار و غاصب اسرائیل بوده و در معادله‌ای معکوس، کشتی آمال و آرزوهای مثلث سرطانی آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع وهابی به گل خواهد نشست و نتیجه‌ای جز سرعت بخشیدن به نابودی اشغالگران و پیروزی نهایی ملت مظلوم فلسطین در پی نخواهد داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها