کد خبر: 308245
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۸ ۱۲:۰۱:۴۵
| |

محمدصالح جوکار، معاون پارلمانی سپاه:

آمریکایی‌ها در سطح منطقه به بن‌بست کامل رسیده‌اند/ حضور آمریکایی‌ها موجب بی‌ثباتی در سطح منطقه شده است

محمدصالح جوکار، معاون پارلمانی سپاه گفت: آمریکایی‌ها و عوامل آن‌ها در سطح منطقه به بن‌بست کامل رسیده‌اند.

آمریکایی‌ها در سطح منطقه به بن‌بست کامل رسیده‌اند/ حضور آمریکایی‌ها موجب بی‌ثباتی در سطح منطقه شده است
کد خبر: 308245
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۸ ۱۲:۰۱:۴۵

اعتمادآنلاین| محمدصالح جوکار معاون حقوقی و پارلمانی سپاه با بیان اینکه فتنه آمریکایی‌ها و عوامل آن‌ها در سطح منطقه باشکست مواجه شده است، بیان کرد: آمریکایی‌ها و عوامل آن‌ها در سطح منطقه و میدان سوریه به بن بست کامل رسیدند و به دنبال ایجاد فضا و جو مسمومی در سوریه هستند.

معاون پارلمانی سپاه با بیان اینکه جبهه مقاومت و ارتش سوریه مصمم است که ریشه تروریست‌ها را در سوریه بسوزاند، ادامه داد: در آینده شاهد آزادسازی کامل ادلب خواهیم بود و آنچه که می‌ماند روسیاهی برای آمریکایی‌ها و عوامل آن‌ها در سطح منطقه است.

جوکار درباره اتهام زنی آمریکایی‌ها به دولت سوریه در استفاده از سلاح شیمیایی گفت: آمریکایی‌ها هیچ راهبرد جدیدی ندارند و با این اتهام زنی‌ها به دنبال تخریب جبهه مقاومت و ارتش سوریه هستند.

معاون پارلمانی سپاه با بیان اینکه اینگونه دروغ‌ها و اتهام زنی‌ها نشان دهنده شکست آمریکایی‌ها است، یادآور شد: استکبار حرفی برای گفتن در سوریه ندارد و جبهه مقاومت و ارتش سوریه تحولات را به خوبی فرماندهی و مدیریت می‌کند.

جوکار با بیان اینکه آمریکایی‌ها باید بساط خود را از سطح منطقه جمع کنند، خاطر نشان کرد: حضور آمریکایی‌ها موجب بی ثباتی در سطح منطقه شده است.

معاون پارلمانی سپاه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی شریک راهبردی آمریکایی‌ها است، افزود: ناراحتی صهیونیست‌ها بخاطر جبهه مقاومت و گروه‌های مقاومت فلسطین بوده و دست و پا زدن آن‌ها در راستای عصبانی بودن آن‌ها است و ارتش سوریه توانمندی لازم را برای پاسخگویی به حملات رژیم صهیونیستی در سطح منطقه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها