کد خبر: 294989
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۸ ۱۰:۵۲:۱۷
| |

فاطمه ذوالقدر ضمن تأکید بر اهمیت روابط عمومی و ارتباطات:

نباید اجازه داد فضایی برای نشر اطلاعات نادرست فراهم شود

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با تأکید بر اینکه نباید اجازه داد فضایی برای سوء استفاده گروهی و نشر اطلاعات نادرست فراهم شود، گفت: روابط عمومی و ارتباطات، زمینه ساز ارتباط متقابل با مخاطبان و جذب و تشخیص افکار عمومی به عنوان یک ضرورت برای توسعه است.

نباید اجازه داد فضایی برای نشر اطلاعات نادرست فراهم شود
کد خبر: 294989
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۸ ۱۰:۵۲:۱۷

اعتمادآنلاین| سیده فاطمه ذوالقدر نایب رییس کمیسیون فرهنگی با تبریک روز روابط عمومی و اطلاعات، گفت: روابط عمومی و ارتباطات، زمینه ساز ارتباط متقابل با مخاطبان و جذب و تشخیص افکار عمومی به عنوان یک ضرورت برای توسعه است و امکان بهبود همه جانبه ارتباط انسانی و همراهی و همگامی افکار عمومی را برای افزایش انسجام اجتماعی و فرهنگی مهیا می کند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: در راستای بهره گیری از دانش روابط عمومی و ارتباطات بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه که بر اثر بی توجهی و کم توجهی به ارتباطات درست با دیگران پدید آمده و ریشه دار شده قابلیت ساماندهی و رفع را خواهد داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: روابط عمومی اساس ایفاء نقش اطلاع رسانی است و در دنیای اطلاعات امروز و با گستردگی دسترسی به ابزارهای اطلاع رسانی و فضای مجازی، می توان گفت هر یک از اعضاء جامعه از عوامل تولید کننده اطلاعات هستند که نباید اجازه داد فضایی برای سوء استفاده گروهی و نشر اطلاعات نادرست که بذر بی اعتمادی را در سطح جامعه می پراکند، شود و ارزش زحمات فعالان حرفه ای و کاردانان این عرصه را نیز متاثر کند.

وی اضافه کرد: امیدوارم همچون همیشه فعالان این عرصه در تولید و توزیع اطلاعات کارامد، مناسب و درست وظیفه اصلی خود را آنگونه ایفا کنند که بتواند عنصر انسجام و اتحاد اجتماعی را در سطح کشور ریشه دار تر کند و نظام اطلاع رسانی کارا، شفاف، جدی و صادق پی ریزی شود.

منبع: خانه‌ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها