کد خبر: 293879
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۴ ۱۰:۱۲:۰۰
| |

غلامعلی جعفرزاده، نایب‌رئیس فراکسیون مستقلین مجلس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

فکر نمی‌کنم دوستان کاندیدای ریاست مجلس شوند/ در سال آخر عمدتاً کسی برای حضور در هیات‌رئیسه تلاش جدی نمی‌کند/ اجلاسیه چهارم، سال سخت‌گیری برای تغییرات نیست

غلامعلی جعفرزاده، نایب‌رئیس فراکسیون مستقلین مجلس، گفت: از کاندیداهای احتمالی بی‌اطلاع هستم، اما به نظرم در سال آخر هم آقای لاریجانی همچنان رئیس مجلس بمانند، فکر می‌کنم دوستان هم ورود نکنند؛ تاکنون بحثی در خصوص کاندیدا شدن دوستان برای ریاست مجلس نداشته‌ایم.

فکر نمی‌کنم دوستان کاندیدای ریاست مجلس شوند/ در سال آخر عمدتاً کسی برای حضور در هیات‌رئیسه تلاش جدی نمی‌کند/ اجلاسیه چهارم، سال سخت‌گیری برای تغییرات نیست
کد خبر: 293879
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۴ ۱۰:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامعلی جعفرزاده، نماینده رشت و نایب‌رئیس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین ، ضمن اشاره به انتخابات هیات‌رئیسه مجلس، گفت: سال آخر عمدتاً رقابت‌ها ضعیف‌تر می‌شود و طی سال‌های اول مجالس رقابت‌ها برای کسب کرسی هیات‌رئیسه شدید است.

او ادامه داد: در سال‌های آخر نمایندگان چندان رغبتی ندارند که برای انتخابات هیات‌رئیسه کاندیدا شوند. نمایندگان از نظر اخلاقی تمایلی ندارند که کاندیدا شوند و می‌خواهند اعضای فعلی هیات‌رئیسه را حفظ کنند. از لحاظ سازمانی اگر کسی می‌خواست در هیات‌رئیسه مجلس حاضر شود، در سنوات گذشته تلاشش را می‌کرد و عمدتاً کسی تلاش جدی‌ای برای حضور در هیات‌رئیسه نمی‌کند.

به گفته این نماینده مجلس، رقابت برای تصاحب کرسی‌های هیات‌رئیسه در اجلاسیه چهارم نسبت به سنوات گذشته ضعیف‌تر خواهد بود.

جعفرزاده در پاسخ به اینکه «آیا آقای لاریجانی در اجلاسیه چهارم رئیس مجلس باقی می‌ماند» گفت: از کاندیداهای احتمالی بی‌اطلاع هستم، اما به نظرم در سال آخر هم آقای لاریجانی همچنان رئیس مجلس بمانند، فکر می‌کنم دوستان هم ورود نکنند؛ تاکنون بحثی در خصوص کاندیدا شدن دوستان برای ریاست مجلس نداشته‌ایم.

نایب‌رئیس فراکسیون مستقلین در خصوص اینکه «آیا اصولگرایان همچنان از آقای لاریجانی برای ریاست مجلس حمایت می‌کنند» تاکید کرد: صحبتی به میان نیامده است، اما سال آخر سال سخت‌گیری برای تغییرات نیست و تجربه این‌طور نشان داده که در اجلاسیه چهارم شاهد تغییرات چشمگیری در هیات‌رئیسه نخواهیم بود.

جعفرزاده در پایان گفت: فراکسیون مستقلین تلاش می‌کند که ریاست آقای لاریجانی در مجلس تثبیت شود، البته محکم‌تر و با رای بیشتر.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها