کد خبر: 292373
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۹ ۱۴:۲۸:۵۲
| |

سرتیپ آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش:

از بُعد امنیتی هیچ مشکلی در منطقه وجود ندارد/ باید مراقب جنگ روانی دشمن باشیم

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور گفت: دشمن می‌خواهد با جنگ روانی و از مسیر مؤلفه‌های اقتصادی، فرهنگی و اعتقادی به ایران ضربه بزند.

از بُعد امنیتی هیچ مشکلی در منطقه وجود ندارد/ باید مراقب جنگ روانی دشمن باشیم
کد خبر: 292373
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۹ ۱۴:۲۸:۵۲

اعتمادآنلاین| امیر سرتیپ دوم رضا آذریان، صبح امروز در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در محل این اداره گفت: باید مراقب جنگ روانی و جنگ نرم دشمن باشیم. دشمن قصد دارد از طریق مباحث و مؤلفه‌های اقتصادی، فرهنگی و اعتقادی به ما ضربه بزند که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید هوشیار و در صحنه باشیم.

وی افزود: از بُعد امنیتی هیچ مشکلی در منطقه وجود ندارد و قرارگاه شمال شرق ارتش نیز مسئولیت‌های سنگینی بر عهده دارد که به خوبی از عهده انجام آن‌ها برآمده و از لحاظ نظامی، امنیت به طور کامل برقرار است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور ادامه داد: با توجه به تحولاتی که در وضعیت نظام آموزشی کشور صورت گرفته، خوشبختانه وضعیت آموزشی بسیار خوبی داریم و هرچه قدر این آموزش‌ها به خصوص در زمینه مسائل اعتقادی و تربیتی بهتر باشد، بالطبع در آینده در زمینه جذب جوانانی متعهد و مؤمن در نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی نیز موثر خواهد بود.

در ادامه مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران مایه سربلندی و افتخار کشور است و خدمات و زحمات آن‌ها در این چهل ساله بعد از انقلاب در حوزه‌های گوناگون بر هیچ کسی پوشیده نیست.

قاسمعلی خدابنده افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران از یک سرمایه اجتماعی بسیار بزرگی در بین ملت برخوردار است و تعاملات و همکاری‌های مشترک بسیار خوبی میان دستگاه تعلیم و تربیت استان و قرارگاه شمال شرق کشور برقرار است.

وی گفت: در طرح‌های مختلفی مثل راوی معلم و استفاده از رزمندگان ارتش به عنوان مدرسین دوره‌ها و یا برگزاری یادواره‌های شهدا، فعالیت‌های مشترک بسیار خوبی در حال انجام است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها