کد خبر: 291615
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۷ ۱۰:۳۳:۰۰
| |

سید یاسر رایگانی، سخنگوی سازمان تعزیرات اعلام کرد:

ارسال گزارش وضعیت توزیع کاغذ با ارز ترجیحی به تعزیرات/ بیش از 2هزار ناشر ارز دولتی دریافت کردند

سید یاسر رایگانی، سخنگوی سازمان تعزیرات از ارائه گزارش وضعیت توزیع کاغذ با ارز ترجیحی به تعزیرات خبر داد و گفت: در راستای اجرای مصوبات یازدهمین جلسه کارگروه ساماندهی کاغذ، گزارش وضعیت توزیع کاغذ با ارز ترجیحی مربوط به سال 97 به تعزیرات حکومتی ارسال شده است که بیش از 2 هزار ناشر مشمول دریافت این نوع ارز شده‌اند.

ارسال گزارش وضعیت توزیع کاغذ با ارز ترجیحی به تعزیرات/ بیش از 2هزار ناشر ارز دولتی دریافت کردند
کد خبر: 291615
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۷ ۱۰:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| سید یاسر رایگانی، سخنگوی سازمان تعزیرات بیان کرد: مجموعه آمار مربوط به 2 هزار و 279 ناشر دریافت کننده ارز و میزان 2 میلیون و 641 هزار و 548 تن کاغذ دریافتی مربوط به 27 استان کشور به تعزیرات حکومتی ارسال و گزارش‌ها پس از تفکیک به استان‌های مربوطه برای اقدام بعدی ارجاع شده است.

وی اظهار کرد: بیشترین تعداد ناشر مربوط به استان تهران است که هزار و 925 ناشر میزان یک میلیون و 748 هزار و 970 تن کاغذ دریافت کرده‌اند.

رایگانی اضافه کرد: در چهار استان قزوین، آذربایجان شرقی، ایلام و زنجان گزارش عملکرد ناشران به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای بررسی و اعلام نظر کارشناسی ارسال شده و در استان کردستان نیز این موضوع در دستورکار گشت‌های مشترک نظارتی قرار گرفته است.

وی گفت: سایر استان‌ها در حال انجام اقدامات لازم هستند و جزئیات بررسی‌ها و نتایج تحقیقات پس از تکمیل به اطلاع مردم می‌رسد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فهرست ارسالی مربوط به تمام ناشران دریافت کننده ارز ترجیحی است، لازم است این اطلاعات در گشت‌های نظارتی یا توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت بررسی و در صورت تائید ارتکاب تخلف مراتب به تعزیرات حکومتی برای تشکیل و صدور حکم پرونده اعلام شود.

بر اساس این گزارش، لیست واردکنندگان کاغذ با ارز دولتی نیز به دلیل نقص در مشخصات به وزارت ارسال و عودت داده شد که اطلاعات تکمیلی در اختیار سازمان تعزیرات قرار گیرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها