کد خبر: 289851
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۱ ۰۸:۴۱:۴۵
| |

محمدصالح جوکار معاون پارلمانی سپاه:

تحریم‌های نفتی علیه ما در گذشته هم برای آمریکا موفقیت آمیز نبود

معاون پارلمانی سپاه با بیان اینکه آمریکایی‌ها در کلام، زیادتر از آن چیزی که هستند خود را نشان می‌دهند، گفت: تحریم‌های نفتی در گذشته هم علیه ما اجرا می‌شد اما برای آمریکا موفقیت‌آمیز نبود.

تحریم‌های نفتی علیه ما در گذشته هم برای آمریکا موفقیت آمیز نبود
کد خبر: 289851
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۱ ۰۸:۴۱:۴۵

اعتمادآنلاین| محمدصالح جوکار با بیان اینکه جهانی که آمریکایی‌ها به زعم خودشان کدخدای آن باشند و بقیه تحت امر آنها رفتار کنند، یک جهان توهمی است و وجود خارجی ندارد، گفت: آمریکا به هیچ وجه نمی‌تواند کشورها علی‌الخصوص ملت‌های آزاده و مستقل را در تمام شئون تحت تاثیر تصمیمات خود قرار دهد.

وی افزود: کانال‌های خرید و فروش انرژی به یکسری کانال‌های مشخص منحصر نمی‌شود که آمریکایی‌ها بتوانند بر همه این‌ کانال‌ها اِشراف و نفوذ داشته باشند.

معاون پارلمانی سپاه با بیان اینکه آمریکایی‌ها در کلام، زیادتر از آن چیزی که هستند خود را نشان می‌دهند، یادآور شد: تحریم‌های نفتی در گذشته هم علیه ما اجرا می‌شد اما برای آمریکا موفقیت‌آمیز نبود.

جوکار در پایان تصریح کرد: آمریکایی‌ها در برخی مقاطع تاریخی اعتراف کردند که تحریم‌هایشان علیه ایران تاثیری نداشته است و مطمئنا این بار هم ملت و مسئولان ما، آمریکایی‌ها را ار تحریم نفتی که علیه ایران اعمال کردند پشیمان می‌کند.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها