کد خبر: 285501
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۷ ۱۰:۵۵:۰۰
| |

سردار ابوالفضل شکارچی، سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح:

اقدام آمریکا به تصویب کنگره هم برسد، ارزش عملیاتی ندارد/ حضور نیرو‌های حشدالشعبی برای کمک به مردم سیل زده کشور است/ دستاورد‌های جدیدی در 29 فروردین داریم

سخنگوی ارشد ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: تصمیم آمریکا حتی اگر به تصویب کنگره هم برسد هیچ ارزش عملیاتی نداشته آن‌ها به خوبی می‌دانند که اگر در میدان عمل کوچک‌ترین حرکتی داشته باشند چه بلایی سرشان خواهد آمد.

اقدام آمریکا به تصویب کنگره هم برسد، ارزش عملیاتی ندارد/ حضور نیرو‌های حشدالشعبی برای کمک به مردم سیل زده کشور است/ دستاورد‌های جدیدی در 29 فروردین داریم
کد خبر: 285501
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۷ ۱۰:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد ستاد کل نیرو‌های مسلح درباره امدارسانی نیرو‌های «حشدالشعبی عراق» در مناطق سیل زده اظهار کرد: «حشد الشعبی» بسیجیان عراق هستند و این نیروی عظیم جهادی از میان نیروهای انقلابی این کشور به وجود آمده است. جمهوری اسلامی ایران و مردم عراق امروز به عنوان دو کشور همسایه و متحد در مقابل دشمن مشترکی به نام آمریکای جنایتکار، متجاوز و حامی تروریسم در فراز و نشیب ها به فریاد هم می‌رسند.

سردار شکارچی با بیان اینکه جهان اسلام امروز یک دشمن مشترک به نام آمریکا دارد، افزود: آمریکا مظهر تروریسم و کانون پرورش تروریسم عالم است. آمریکا دشمن مشترک جهان اسلام است و ایران و عراق آسیب‌ها و خسارت‌های جدی و زیادی را از آمریکا متحمل شده و شهدای بسیار زیادی را تقدیم اسلام کرده اند. طبیعی است امروز نیرو‌های حشدالشعبی عراق در خط مقدم برای کمک به مردم عزیز سیل زده کشورمان کمک کنند.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیرو‌های مسلح درباره اقدام اخیر آمریکا در تروریستی خواندن سپاه گفت: آمریکا کانون فتنه عالم است و دشمنی آن‌ها با اصل انقلاب، نظام جمهوری اسلامی و آحاد مردم است. بخش زیادی از نیرو‌های ارتش درگیر کمک رسانی به آسیب دیدگان سیل بوده و دستاورد‌های جدیدی خواهیم داشت که در همان روز اعلام می‌کنیم.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه آمریکا در مقابل ضعیف‌ترین کشور‌های عالم هم توان جنگ ندارد، اظهار کرد: امروز تمام افسران و سربازان آن‌ها افسرده، فراری، بی روحیه بوده و همه ملت‌ها آمریکا را دشمن می ملیاتی ندارددانند. البته پشت صحنه آمریکا یک تفکر شیطانی، استکباری و یک کار تبلیغاتی است. بنابراین تصمیم آمریکا حتی اگر به تصویب کنگره هم برسد هیچ ارزش عملیاتی نداشته آن‌ها به خوبی می‌دانند که اگر در میدان عمل کوچک‌ترین حرکتی داشته باشند چه بلایی سرشان خواهد آمد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها