کد خبر: 283845
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۲ ۱۴:۴۱:۰۰
| |

انجام 50 انفجار از سوی سپاه در نقاط سیل زده خوزستان

فرمانده قرارگاه کربلا نیروی زمینی سپاه گفت: نیروی زمینی سپاه با محوریت قرارگاه کربلا 50 انفجار در حمیدیه، بستان و سوسنگرد برای جلوگیری از سیلاب در این شهرها انجام داده است.

انجام 50 انفجار از سوی سپاه در نقاط سیل زده خوزستان
کد خبر: 283845
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۲ ۱۴:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| فرمانده قرارگاه کربلا نیروی زمینی سپاه گفت: نیروی زمینی سپاه با محوریت قرارگاه کربلا 50 انفجار در حمیدیه، بستان و سوسنگرد برای جلوگیری از سیلاب در این شهرها انجام داده است.

سردار «احمد خادم سید الشهدا»، با اشاره به اقدامات امداد رسانی نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: این انفجارهایی که نیروی زمینی سپاه انجام داد موجب شد تا مناطق یادشده تحت الشعاع آب قرار نگیرند.


فرمانده قرارگاه کربلا نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با محوریت قرارگاه کربلا و تیپ های حضرت حجت، حضرت مهدی ، گروه 64 الحدید، تیپ امام حسن مجتبی، گروه 40 صاحب الزمان با دستور فرمانده نیروی زمینی با همه ادوات وارد عمل شده اند و قریب به 2 هزار نفر مشغول امداد رسانی هستند.


سردار خادم سید الشهدا در پایان خاطرنشان کرد: ما با ادواتی که داشتیم اعم از بولدوزر، لودر و بیل مکانیکی کارهای بسیار خوبی انجام دادیم و سیل بندها را ترمیم کردیم.


گفتنی است، افزایش بارش ها از اول فروردین در کشور و افزایش آورد آب از استان های بالادست به پشت سدهای خوزستان و در نتیجه رهاسازی آب از سد کرخه و دز باعث طغیان رودخانه های دز، کرخه و کارون و جاری شدن سیلاب در مناطق پایین دست استان شده است.


تاکنون بیش از 210 روستا و 6 شهر در استان خوزستان به دلیل خطر آبگرفتگی و سیل ناشی از طغیان رودخانه ها دستور تخلیه گرفته اند و امداد رسانی هوایی و زمینی به سیل زدگان ادامه دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها