کد خبر: 283607
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۱ ۱۴:۲۱:۳۶
| |

سرلشگر حسن فیروزآبادی:

اقدام آمریکا علیه سپاه اعلام ناتوانی دربرابراقتدار و ایستادگی ملت ایران است

سرلشگر حسن فیروزآبادی، مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان تمام نیروهای مسلح آمریکا را تروریست نخواندیم، گفت: اقدام آمریکا علیه سپاه اعلام ناتوانی در برابر اقتدار و ایستادگی ملت ایران است.

اقدام آمریکا علیه سپاه اعلام ناتوانی دربرابراقتدار و ایستادگی ملت ایران است
کد خبر: 283607
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۱ ۱۴:۲۱:۳۶

اعتمادآنلاین| سرلشگر حسن فیروزآبادی، مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اینکه فرماندهی نیروهای آمریکایی در منطقه یعنی سنتکام را تروریست اعلام کرده ایم، بیان کرد: آنچه به عنوان بیانیه تروریست خواندن سپاه از سوی ترامپ و کاخ سفید اعلام شد، سیاست حکومت آمریکا در برابر اقتدار، وحدت، مقاومت و ایستادگی ملت ایران بود.


وی افزود: این اقدام آنها قدم به جلو محسوب نمی شود، بلکه آمریکایی ها به خاطر واماندگی‌ چاره ای جز صدور بیانیه نداشتند.


مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا بیانیه آمریکا را مانور کاخ سفید و ترامپ دانست و توضیح داد: بر این اساس وضعیت درهم ریخته قانون گذاران و سیاست گذارن آمریکا را می توان پیش بینی کرد، آنها در کنگره، دولت و رسانه ها این قضیه را 10 الی 15 درصد بیشتر مورد توجه قرار نمی دهند.


سرلشگر فیروزآبادی افزود: بر اساس آنچه نتانیاهو گفت این بیانیه به در خواست صهیونیست ها بود، همان طور که قبلا نیز از ترامپ خواسته بودند که جولان را جز خاک رژیم صهیونیستی اعلام کند؛ هر 2 اقدام خلاف شئونات بین المللی و مقررات است.


وی با تاکید بر اینکه آمریکایی ها اقدامی عملی در این زمینه انجام نخواهند داد، گفت: اقدامات ترامپ این یقین را در ملت ایران قطعی کرد که آمریکا شیطان بزرگ است و وحدت اقشار مختلف ایران ایجاد شد.


وی درباره اقدامات احتمالی متقابل ایران علیه نیروهای آمریکایی گفت: زمان اقدام متقابل ما را دیکته خواهد کرد؛ ما کل نیروهای مسلح آمریکا را تروریست نخواندیم؛ موضوع در شورای عالی امنیت ملی مطرح شد و فرماندهی نیروهای آمریکایی در منطقه یعنی سنتکام را تروریست اعلام کردیم؛ این اقدام علیه سنتکام اقدام متقابل در مقابل سپاه است.


به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز دوشنبه هفته جاری (19 فروردین) با انتشار بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان های تروریستی قرار می دهد.


در پی این تصمیم آمریکا، جمهوری اسلامی ایران هم در اقدامی متقابل، دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام را به عنوان گروه های تروریستی شناسایی کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها