کد خبر: 283500
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۱ ۱۱:۴۳:۴۶
| |

آیت‌الله حسین نوری همدانی:

آمریکا برای خوش رقصی مقابل صهیونیست ها سپاه را تروریست نامید

آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: آمریکا برای خوش‌رقصی مقابل لابی صهیونیست‌ها، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریست نامید و این مساله در کل دنیا محکوم است.

آمریکا برای خوش رقصی مقابل صهیونیست ها سپاه را تروریست نامید
کد خبر: 283500
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۱ ۱۱:۴۳:۴۶

اعتمادآنلاین| آیت الله نوری همدانی، مرجع تقلید روز چهارشنبه در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم بیان کرد: همه می دانند که سپاه پاسداران جزو خدمتگزاران به اسلام و مسلمانان است و در جنگ تحمیلی خدمات بزرگی به کشور ارائه داده است و امروز نیز علیه گروه های تروریستی در منطقه می جنگد.


آیت الله نوری همدانی با محکوم کردن این اقدام رئیس جمهوری آمریکا گفت: در حال حاضر روز به روز محبوبیت سپاه بیشتر می شود و ما با سپاه پاسداران به کمک مستضعفان و محرومان جهان، قیام و با استکبار مبارزه می کنیم.


وی با تاکید بر مقاومت مقابل دسیسه های آمریکا گفت: 40 سال است این کشور با ما کینه توزانه و خصمانه رفتار کرده و نقشه های فراوانی علیه ایران اسلامی از جمله تهدید، تحریم، جنگ افروزی کشیده است و روی میز آنها همیشه گزینه برخورد و جنگ وجود دارد.


این مرجع تقلید اضافه کرد: در عین حال در برابر همه این طرح ها، ایران با توکل به خداوند همچنان رو به قدرت و عزت رفته و در این مدت پیشرفت های بیشتری کرده است.


وی گفت: هر ملت و دولتی با ایران مربوط بوده مانند کشورهای عراق، سوریه، لبنان و یمن قدرت پیدا کرده است و ایران هم در حد خودش به همه آن ها نظر مساعد دارد.


وی تصریح کرد: هر دولتی که با آمریکا و صهیونیست ها مربوط بودند مثل حسنی مبارک در مصر، قذافی در لیبی، صدام در عراق و بن علی در تونس سقوط کرده و نابود شدند.


آیت الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: این مسائل نمونه ای از قدرت، عظمت و محبوبیت ایران است.


به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ رئیس ‌جمهوری آمریکا دوشنبه هفته جاری با انتشار بیانیه ‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان‌ های تروریستی قرار می ‌دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها