کد خبر: 282429
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ ۱۰:۲۵:۰۰
| |

رضا اکرمی، جامعه روحانیت مبارز:

رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان مهمترین اولویت فعلی کشور است

یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: رسیدگی به مسئله سیل و بهبود شرایط سیل زدگان با همیاری همه نهادهای مسئول و همکاری مردم و ارسال کمک‌های آنان به این مناطق، مهمترین اولویت این روزهای کشور است.

رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان مهمترین اولویت فعلی کشور است
کد خبر: 282429
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ ۱۰:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا اکرمی در پاسخ به این پرسش که اولویت‌های سال جدید برای مسئولان چیست؟ اظهار کرد: مسئله جاری شدن سیل و جمع و جور کردن آن و ساماندهی به بیش از شاید ده‌ها هزار نفر آواره در چند استان کشور مهمترین مسئله‌ای است که در حال حاضر باید از سوی تمامی مسئولان مورد توجه قرار گیرد، به خصوص که این موضوع صرفاً به جاری شدن یک سیل یا ویران شدن چند خانه و قربانی شدن عده‌ای از هموطنان محدود نمی‌شود؛ بلکه به کشاورزی، دامداری و راه و محورهای مواصلاتی صدمات زیادی وارد کرده و اقتصاد کشور را تحت تأثیر قرار داده است.

وی افزود: ما 80 میلیون جمعیت داریم و باید از این نیروی عظیم انسانی استفاده کنیم تا مردم شهرستان‌های مختلف نیز کمک‌های مادی و غیر مادی خود را به نقاط سیل‌زده ارسال کنند تا هم در وضع آنان بهبود ایجاد شود و هم اینکه شرایط به سمتی حرکت کند که بتوان مشکلات این مردم را زودتر از آنچه پیش بینی می‌شود، حل کرد.

این عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه رسیدگی به مسائل و مشکلات اقتصادی از جمله اولویت‌های مهم چند سال اخیر بوده است، اظهار کرد: امسال نیز این موضوع همچنان دارای اولویت است، اما باید به این نتیجه برسیم که لازم است از ظرفیت‌های بسیار عظیم درونی کشورمان برای رفع مشکلات اقتصادی استفاده کنیم و مردم نیز باید بپذیرند که لازم است به خود متکی باشند و از امکانات خودشان برای رفع مشکلات اقتصادی استفاده کنند.

اکرمی در پایان تاکید کرد: مردم ما باید به این سمت حرکت کنند که نقدینگی خودشان را در مسیر تولید قرار دهند تا دنیا هم بداند که هر چه بیشتر به ما فشار آورد نمی‌تواند اقتصاد ما را زمین بزند؛ چرا که ما دست به دست هم می‌دهیم و می‌کوشیم با استفاده از ظرفیت‌های داخلی تولید خود را افزایش دهیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها