کد خبر: 277198
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۸ ۱۰:۲۵:۵۴
| |

علی صوفی فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

ارتباط مستقیم میان مردم و دولت از طریق سخنگوی دولت حق مردم است

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: ارتباط مستقیم میان مردم و دولت از طریق سخنگوی دولت حق مردم است و برای دولت تکلیف ایجاد می‌کند. دولت مکلف است تا جایی که ممکن است مردم را در جریان امور قرار دهد و به مردم این اطمینان را بدهد که تمام اعضای دولت در راستای تامین حقوق مردم در تلاش هستند. این اطمینان را سخنگو به مردم می‌دهد.

ارتباط مستقیم میان مردم و دولت از طریق سخنگوی دولت حق مردم است
کد خبر: 277198
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۸ ۱۰:۲۵:۵۴

اعتمادآنلاین| علی صوفی در ارتباط با ضرورت تعیین سخنگو برای دولت، اظهار کرد: مردم مطالباتی از دولت و انتظاراتی از رئیس جمهور دارند. در همین راستا آن‌ها حق دارند تا همیشه در جریان پیشرفت کارهایی که دولت دارد انجام می‌دهد باشند و از نحوه تحقق مطالبات خود مطلع شوند.

وی ادامه داد: ارتباط مستقیم میان مردم و دولت از طریق سخنگوی دولت حق مردم است و برای دولت تکلیف ایجاد می‌کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: دولت مکلف است تا جایی که ممکن است مردم را در جریان امور قرار دهد و به مردم این اطمینان را بدهد که تمام اعضای دولت در راستای تامین حقوق مردم در تلاش هستند. این اطمینان را سخنگو به مردم می‌دهد.

وی افزود: سخنگو باید بتواند بیلان کاری دولت را به مردم ارائه دهد تا مردم آرامش خاطر پیدا کنند؛ افزایش اعتبار جایگاه سخنگویی دولت به معنای افزایش اعتماد مردم به دولت و افزایش اعتبار دولت پیش مردم است.

صوفی گفت: مردم و رسانه‌ها اگر نقدی دارند باید بتوانند نقد خود را بیان کنند و سخنگو پاسخ آن‌ها را بدهد؛ بنابراین وجود سخنگو در دولت در برقراری ارتباط بین دولت و مردم و حفظ سرمایه اجتماعی فوق‌العاده حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: این ارتباط باید خیلی شفاف، روشن، صمیمی و صادقانه باشد. سخنگو باید آنچه که هست را با مردم در میان بگذارد و کمی و کاستی‌ها را به مردم بگوید. یک سخنگو باید از دولت این اجازه را داشته باشد که اگر ایراد یا کاستی در دولت وجود دارد را به مردم اطلاع دهد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها